logo

Analiza Lokalizacji Działalności Firm – Perspektywa Strategiczna

0.00
z 0 ocen
Producent: Springer | Indeks: 752912
Waga
454 gramów
Język
angielski
Strony
258
Wydanie
Softcover reprint of the original 1st ed. 2018
Dostępny
235.62 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 235.62 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
dodaj
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Odkryj tajniki analizy lokalizacji przedsiębiorstw z perspektywy strategicznej. Ta książka, wydana przez Springer, to nie tylko fascynująca lektura, ale także przewodnik po złożonym świecie ekonomii i polityki regionalnej.
Opis
Książka "Analiza Lokalizacji Działalności Firm – Perspektywa Strategiczna" to publikacja, która z pewnością zachwyci każdego, kto interesuje się ekonomią, polityką oraz strategią rozwoju regionalnego. W szczególności książka ta skupia się na analizie funkcji lokalizacyjnych oraz ekonomicznych aspektów rozwoju przedsiębiorstw. W szczególności bada, jak różne systemy podatkowe oraz czynniki ekonomiczne wpływają na decyzje lokalizacyjne firm. Czy wiesz, jak lokalizacje w miastach mogą występować jako akceleratory wzrostu gospodarczego? Ta książka dostarcza wiedzy na temat dynamiki lokalnych rynków, aglomeracji i ich wpływu na działalność przedsiębiorstw. Przyjrzymy się także istotnym aspektom polityki regionalnej oraz rozwoju ekonomicznego w Azji, które stanowią główne tematy tego dzieła.
Przeanalizujemy także, jak różnorakie czynniki, takie jak aglomeracyjne korzyści lokalizacyjne, wpływają na zmiany w lokalizacji przedsiębiorstw pod wpływem popytu. Wprowadzając do dyskusji tematy związane z regionalnym rozwojem, książka zmusza do myślenia o strategiach lokalizacyjnych, które firmy uwzględniają w swoich planach rozwoju. Warto także zwrócić uwagę na przykłady z Azji, które stanowią doskonałe case study dotyczące wpływu lokalizacji na wyniki finansowe oraz rozwój regionalny. Obszernie omówione zostaną systemy podatkowe i ich rola w kształtowaniu optymalnych lokalizacji dla biznesu. Dzięki przystępnej narracji, każdy czytelnik znajdzie w tej publikacji coś dla siebie.
Zrozumienie lokalizacji biznesu
Lokalizacja jest kluczowym czynnikiem wpływającym na sukces przedsiębiorstw. Ta książka dostarcza wyjątkowej analizy dotyczącej znaczenia lokalizacji w kontekście strategii biznesowych.
Wpływ systemów podatkowych na lokalizacje
Dowiedz się, jak różne systemy podatkowe mogą wpływać na decyzje lokalizacyjne firm. Książka przedstawia uwarunkowania, które są istotne z punktu widzenia zarządzania finansami przedsiębiorstw.
Case study z Azji
Zbadaj przykład krajów azjatyckich jako dynamicznych ośrodków wzrostu gospodarczego. Dzięki tej publikacji zrozumiesz, jakie czynniki sprawiają, że Azja jest głównym miejscem inwestycji dla przedsiębiorstw.
Praktyczne zastosowania teoretycznych założeń również mają znaczenie – książka oferuje cenne wskazówki dla menedżerów i strategów planujących rozwój swoich przedsiębiorstw z uwzględnieniem lokalnych uwarunkowań. Autorzy podejmują próby odbicia złożoności zachowań rynkowych, a ich analizy są poparte bogatą bazą danych oraz badaniami empirycznymi. Dzięki przystępnemu językowi, analiza lokalizacji staje się zrozumiała nie tylko dla akademików, ale także praktyków biznesowych, którzy potrzebują aktualnych informacji o trendach i determinantach rozwoju regionalnego i lokalizacji działalności gospodarczej. Zdecydowanie jest to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy pragną zgłębić tajniki złożonego świata ekonomii oraz lokalizacji działalności na współczesnym rynku.
Parametry
Waga
454 gramów
Język
angielski
Strony
258
Wydanie
Softcover reprint of the original 1st ed. 2018
Marka
Springer
Opinie
0.00 /5
(ilość opini: 0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi
Pliki do pobrania