GPU Zen: Mistrzowskie Techniki Renderingu
3.20 z 5 ocen
Producent: Bowker Identifier Services |
Indeks: 827631
Niedostępny
152.89 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
149.40 zł
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
pon, 12 maj
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Odkryj tajniki zaawansowanego renderingu w świecie GPU z książką "GPU Zen: Mistrzowskie Techniki Renderingu". Idealna dla programistów i twórców gier.
Opis
"GPU Zen: Mistrzowskie Techniki Renderingu" to nieoceniona pozycja dla wszystkich, którzy pragną zgłębić tajniki nowoczesnych technik renderingu z wykorzystaniem architektury GPU. Autor, Wolfgang Engel, z wieloletnim doświadczeniem w branży, dzieli się swoim know-how, oferując czytelnikom szereg cennych wskazówek oraz praktycznych przykładów. Książka, składająca się z 360 stron, w przystępny sposób wprowadza w tematykę programowania GPU, od podstaw do zaawansowanych technik. Uczy m.in. o ray-tracingu, efektach specjalnych oraz praktycznych zastosowaniach w rozwijaniu gier komputerowych. Dzięki klarownemu językowi i przejrzystemu formatowi, zrozumienie skomplikowanych kwestii technicznych staje się proste i przyjemne. Jest to idealna lektura zarówno dla początkujących programistów, jak i doświadczonych specjalistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu inżynierii komputerowej i programowania gier.
Książka "GPU Zen: Mistrzowskie Techniki Renderingu" to nie tylko zbiór teorii, ale także praktyczny przewodnik po zastosowaniu GPU w renderingu. W każdym rozdziale znajdziesz konkretne przykłady kodu oraz analizy, które pozwalają na natychmiastowe zastosowanie poznanych technik. Engel rozbija trudne koncepcje na przystępne elementy, co umożliwia łatwe ich wchłonięcie. Podczas lektury dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać sprzętowe akceleratory graficzne do osiągnięcia najwyższej wydajności w renderowaniu obrazów. Dodatkowym atutem książki jest jej przystępność w języku angielskim, co czyni ją wartościową pozycją dla międzynarodowej społeczności programistycznej. Niezależnie od tego, czy code'ujesz w C++, czy dopiero zaczynasz przygodę z językami programowania, ta książka dostarczy ci nieocenionych informacji.
Odkryj moc GPU
Przestudiuj nowoczesne techniki renderingu, które mogą zrewolucjonizować Twoje podejście do grafiki komputerowej. Dowiedz się, jak wykorzystać możliwości współczesnych kart graficznych.
Od teorii do praktyki
Książka nie tylko przedstawia teoretyczne aspekty renderingu, ale także oferuje praktyczne przykłady, które pomogą w implementacji technik w Twoich projektach.
Dla wszystkich programistów
Niezależnie od poziomu zaawansowania - ta książka jest dla Ciebie! Odkryj w jaki sposób programowanie GPU może poprawić jakość Twoich gier oraz przekształcić Twoje pomysły w rzeczywistość.
"GPU Zen: Mistrzowskie Techniki Renderingu" to książka, która spotkała się z uznaniem nie tylko amatorów, ale i ekspertów z branży gier komputerowych oraz inżynierii oprogramowania. Była ona przydatnym narzędziem w wielu kursach i programach szkoleniowych, dostosowanych do potrzeb różnorodnych grup odbiorców. Zawiera ona też cenne rekomendacje dotyczące narzędzi i bibliotek, które ułatwią pracę z renderingiem w projektach profesjonalnych. Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie grafiki komputerowej i gier, "GPU Zen: Mistrzowskie Techniki Renderingu" to lektura obowiązkowa. Publikacja jest dostępna w formie książki miękkookładkowej, co czyni ją poręczną oraz łatwą do przeglądania w dowolnym miejscu. Poznaj z nami magię renderingu i zdobądź wiedzę, która uczyni cię lepszym programistą.
Parametry
Typ opakowania
paperback
Język
angielski
Liczba stron
360
Waga
0.765 kg
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także
Moja ulubiona książka na temat nowoczesnej grafiki To moja ulubiona książka poświęcona współczesnym tematom graficznym. Jest napisana przez inżynierów z myślą o inżynierach - przystępna, zrozumiała, z praktycznym celem. Tematy są interesujące, a proponowane rozwiązania fascynujące. Z całego serca polecam!
Jakość druku jest bardzo zła Jakość druku w wersji papierowej jest koszmarna, zdjęcia są zbyt ciemne, zniekształcone kolorystycznie i z wyraźnymi artefaktami kompresji. Nawet okładka wygląda na pikselowaną. Treść jest dobra, ale nie warto płacić 50 euro za wersję fizyczną.
Nowa seria z utworami w świetle i cieniu Chciałbym przyznać 5 gwiazdek za treść książki, starając się zbilansować opinię dotycząca edytorstwa (z którą częściowo się zgadzam). Jeśli chcecie poznać najnowsze techniki renderowania i nie jesteście miłośnikami kolekcjonowania papierów w internecie, ta książka jest idealna. Zmiana wydawcy, nowa seria, ale styl jest zgodny z klasycznym podejściem ShaderX i GPU PRO. To smutne, że zdecydowano się robić wszystko na własną rękę, zamiast zaufać profesjonalnemu wydawcy. Kilka zdjęć (w tym okładka) zostało pomniejszonych i są praktycznie nieczytelne, ale to tylko około 10 zdjęć na 100 (dlatego częściowo zgadzam się z inną recenzją). Ponadto czcionka w kodzie jest zbyt mała, moim zdaniem.
Okropna jakość druku Dla książki graficznej nie do przyjęcia jest tak niska jakość druku, nawet na okładce książki. Treść jest w porządku, ale jakość druku jest po prostu kiepska. Nie warto płacić za wersję fizyczną.
Bardzo zła jakość druku Przypadkowe strony w książce są źle wycentrowane podczas druku. Niektóre z nich są całkowicie nieczytelne. Ponadto istnieje kilka stron, na których obrazy są zniekształcone. Bardzo słaba produkcja.