logo

Gra Dla Zmysłów: Przewodnik Projektanta Gier po Wirtualnych Doznaniach

4.80
z 10 ocen
Producent: Taylor & Francis Ltd | Indeks: 720591
Autor
Taylor & Francis Ltd.
Kategoria
Książki o Programowaniu Komputerowym
Język
Polski
Niedostępny
184.99 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 184.99 zł
dodaj
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Zagłęb się w tajniki projektowania gier z "Gra Dla Zmysłów". Odkryj, jak wirtualne doznania wpływają na odbiór gry i stwórz charakterystyczne doświadczenia dla graczy. Idealna propozycja dla twórców gier i entuzjastów programowania!
Opis
"Gra Dla Zmysłów: Przewodnik Projektanta Gier po Wirtualnych Doznaniach" to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zagłębić się w sztukę projektowania gier wideo. Książka, opracowana przez ekspertów z dziedziny rozrywki, stanowi kompleksowe wprowadzenie do tematu wirtualnych doznań. Zawiera praktyczne przykłady, teoretyczne podstawy oraz porady dotyczące projektowania, które mogą pomóc w tworzeniu gier, które angażują graczy na niespotykaną wcześniej skalę. Dodatkowo, omówione są techniki i zasady, które uczynią Twoje projekty bardziej atrakcyjnymi i przystępnymi. Książka jest skierowana zarówno do profesjonalnych projektantów gier, jak i do osób początkujących, które chcą zrozumieć, jak obsługiwać przeżycia wirtualne w tworzonych przez siebie grach.
W "Gra Dla Zmysłów" autorzy szczegółowo analizują kluczowe elementy wpływające na doświadczenia gracza, takie jak interakcja, kontrola i wizualizacja. Książka pozwala zrozumieć, jak wprowadzać emocje do gier, a także w jaki sposób odpowiednia architektura gry może zmieniać odbiór i zaangażowanie graczy. Dzięki licznym ćwiczeniom i case studies, czytelnik ma szansę poznać praktyczne zastosowanie omawianych teorii i zasad. Wartością dodaną są także rozdziały poświęcone narzędziom oraz nowym technologiom, które znacząco wpłynęły na rozwój branży gier komputerowych w ostatnich latach. Pozwoli to twórcom gier odkryć nowe możliwości w ich projektach.
Pożegnaj się ze schematami!
Odkryj, jak nowoczesne podejście do projektowania gier może zmienić Twoje podejście do tworzenia rozrywki. W książce znajdziesz konkretne narzędzia i porady, jak urozmaicać swoje projekty, aby były bardziej interaktywne i emocjonujące.
Inwestuj w swoje umiejętności!
Zdobądź niezbędną wiedzę, aby stać się lepszym projektantem gier. Ta książka to nie tylko zbiór teorii, ale także praktycznych wskazówek, które pozwolą Ci rozwijać własne umiejętności w projektowaniu.
Zainspiruj innych!
Użyj zdobytą wiedzę do projektowania gier, które będą inspirować innych. Spraw, aby Twoje dzieła były nie tylko świetne pod względem technicznym, ale także emocjonalnym, oferując graczom wciągające doświadczenia.
Książka "Gra Dla Zmysłów" to również doskonały przewodnik w kontekście urozmaicenia gameplayu. Autorzy dzielą się wskazówkami dotyczącymi tworzenia unikalnych mechanik i systemów gry, które wpływają na sposób, w jaki gracze postrzegają wirtualny świat. Czytelnik nauczy się, jak zrównoważyć grywalność, estetykę oraz narrację, co pozwoli na stworzenie wciągających produktów. Niezależnie od tego, czy jesteś profesjonalnym projektantem, czy amatorem z pasją do gier, książka ta stanie się niezbędnym wsparciem w Twojej drodze do perfekcji w projektowaniu gier.
Parametry
Autor
Taylor & Francis Ltd.
Kategoria
Książki o Programowaniu Komputerowym
Język
Polski
Opinie
4.80 /5
(ilość opini: 10)
5
8
4
2
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Opinie użytkowników
M..d
30 sty 2025 10:05

Obowiązkowa lektura Dla każdego poważnego projektanta gier to książka, której nie można pominąć. Uczy, jak sprawić, by gra była prawdziwą przyjemnością.

D..l
27 gru 2024 23:13

Konieczność w bibliotece developera gier Jeżeli pasjonujesz się tworzeniem i projektowaniem gier, ta książka to prawdziwa kopalnia wiedzy, której nie może zabraknąć w Twojej kolekcji.

R..n
7 lis 2024 02:48

Interesujący temat, kilka przydatnych spostrzeżeń Książka porusza temat grywalności, który nie jest zbyt często omawiany w literaturze dotyczącej projektowania gier. Autor przedstawia kilka ciekawych pomysłów, które mogą pobudzić myślenie o projektowaniu gier. Jedyny minus to niewłaściwie działająca strona internetowa, której treści brak, ale sama książka broni się świetnie.

A..o
17 wrz 2024 22:05

Inspirująca lektura dla twórców gier Jako twórca gier, odnalazłem w tej książce wiele cennych wskazówek, które pomogą mi w procesie tworzenia. To dobra okazja, by zgłębić temat i podnieść jakość swoich projektów.

R..n
10 sie 2024 12:15

Ciekawy temat z wartościowymi spostrzeżeniami Temat związany z odczuciem gry nie jest często omawiany w literaturze poświęconej projektowaniu gier. Autor przedstawia interesujące spostrzeżenia, które mogą pomóc w głębszym przemyśleniu projektowania gier.

Pytania i odpowiedzi
Pliki do pobrania