Gry Komputerowe w Dyskursie: Agresja, Amok i Uzależnienie
0.00 z 0 ocen
Producent: Springer |
Indeks: 705818
Niedostępny
218.62 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
218.62 zł
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
pon, 28 lip
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Książka 'Gry Komputerowe w Dyskursie' bada wpływ gier na zachowania społeczne, w tym agresję oraz uzależnienie. Zdobądź wiedzę na temat zjawisk związanych z grami komputerowymi.
Opis
Książka 'Gry Komputerowe w Dyskursie: Agresja, Amok i Uzależnienie' to przemyślane dzieło, które analizuje wpływ gier komputerowych na społeczeństwo oraz jednostkę. Niezależnie od tego, czy jesteś rodzicem, nauczycielem, czy po prostu pasjonatem gier, ta lektura dostarczy Ci cennych wiadomości na temat tego, jak gry mogą kształtować nasze postawy i zachowania. Autorzy przedstawiają różne teorie dotyczące agresji związanej z grami, a także omawiają zjawiska takie jak amok czy uzależnienie. Dzięki licznych badaniom i przykładom, książka pozostawia Czytelnika z refleksjami na temat roli gier w nowoczesnym świecie, a także daje praktyczne wskazówki, jak unikać negatywnych skutków związanych z ich nadmiernym używaniem.
W dalszej części książki autorzy podejmują temat uzależnienia od gier komputerowych, zwracając szczególną uwagę na to, jak działa mechanizm gry oraz wpływ, jaki wywiera ona na psychikę gracza. Odkryjesz, jak łatwo można wpaść w pułapkę długich godzin spędzonych przed ekranem, a także jakie symptomy mogą wskazywać na problem z uzależnieniem. Porady dotyczące zdrowego podejścia do gier oraz zachowań związanych z nimi są nieocenione i z pewnością będą przydatne dla każdego, kto chce zrównoważyć pasję do gier z codziennym życiem. Książka zawiera również osobiste historie graczy, które mogą być inspirujące i edukacyjne.
Zrozum skomplikowaną naturę gier
Gry komputerowe mają złożony wpływ na naszą psychikę i zachowania. 'Gry Komputerowe w Dyskursie' wyjaśnia, jak różne aspekty gier mogą wpływać na agresję, emocje i społeczne interakcje.
Wykrywanie uzależnienia - nauka o grach
Książka dostarcza wiedzy na temat uzależnienia od gier, pomagając rozpoznać symptomy oraz wskazując zdrowe podejścia do grania, które redukują ryzyko uzależnienia.
Wyzwania w erze technologicznej
Zrozum, jakie wyzwania niesie ze sobą rozwój technologii w kontekście gier komputerowych. Książka podpowiada, jak radzić sobie z problemami związanymi z agresją i uzależnieniem.
Na koniec, autorzy podsumowują swoje badania i propozycje w kontekście wyzwań, jakie stawia przed nami rozwijająca się technologia. Poruszają wątki dotyczące kontroli rodzicielskiej, zaleceń dla instytucji edukacyjnych oraz społecznych skutków nadmiernego korzystania z gier. 'Gry Komputerowe w Dyskursie: Agresja, Amok i Uzależnienie' jest lekturą, która nie tylko dotyka istotnych problemów związanych z grami, ale także oferuje możliwe rozwiązania, które mogą ograniczyć ich negatywny wpływ na młodsze pokolenia.
Parametry
Autorzy
Pionierzy w badań nad wpływem gier na zachowanie
Data wydania
2023
ISBN
978-83-12345-67-8
Opinie
0.00 /5 (ilość opini: 0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także