Turystyka Kooperacyjna i Dobrostan – Turystyka na Krawędzi
0.00 z 0 ocen
Producent: Springer | Kod producenta: 9783319829852 |
Indeks: 803738
Dostępny
511.26 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
511.26 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
pt, 2 maj
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Poznaj fascynujący świat turystyki kooperacyjnej i dobrostanu w publikacji "Turystyka Kooperacyjna i Dobrostan – Turystyka na Krawędzi". Dowiedz się, jak współpraca pomiędzy zainteresowanymi stronami wpływa na satysfakcję turystów i jakości życia.
Opis
Z książką "Turystyka Kooperacyjna i Dobrostan – Turystyka na Krawędzi" możesz zagłębić się w zjawiska, które kształtują współczesną branżę turystyczną. To wyjątkowa publikacja, która bada wpływ współtworzenia doświadczeń na dobrostan turystów. Dzięki bogatemu przeglądowi badań oraz analizom przypadków, ta książka stawia pytania, które są niezwykle istotne dla menedżerów i pracowników branży turystycznej. Jak podejścia do współpracy mogą zmieniać sposób, w jaki postrzegana jest turystyka? Jakie czynniki wiedzy o kliencie przyczyniają się do lepszego zrozumienia ich potrzeb? książka jest podzielona na przemyślane rozdziały, które za pomocą konkretów i przykładów przybliżają tematykę współtworzenia w turystyce. Czy to w kontekście marketingu, zarządzania, czy relacji z turystami – każdy znajdzie tu coś dla siebie. Jest to lektura nie tylko dla profesjonalistów, ale także dla studentów oraz pasjonatów branży turystycznej.
Książka "Turystyka Kooperacyjna i Dobrostan – Turystyka na Krawędzi" nie tylko wprowadza w tematykę turystyki kooperacyjnej, ale również podkreśla, jak kluczowe jest stworzenie wartości nie tylko dla przedsiębiorstw, ale również dla samych turystów. Tworzenie atrakcji w turystyce wymaga wspólnego działania różnych podmiotów, w tym lokalnych społeczności, co z kolei wpływa na jakość oferowanych usług i zadowolenie gości. Publikacja dostarcza również narzędzi i metod, które pomagają zrozumieć, jak optymalizować doświadczenia turystów na każdym etapie ich podróży. Daje wgląd w zachowania konsumentów oraz ich oczekiwania, co jest cenną informacją dla branży komunikacji marketingowej i zarządzania. Autorzy łączą teorię z praktyką, aby dostarczyć kompleksowego obrazu współczesnych wyzwań turystyki.
Wspieraj lokalność, twórz satysfakcję
Inwestowanie w lokalne społeczności przynosi korzyści zarówno turystom jak i lokalnym mieszkańcom.
Nowoczesne podejście do marketingu turystycznego
Najlepsze praktyki marketingowe oparte na badaniach zachowań konsumentów.
Zarządzanie doświadczeniami turystycznymi
Jak osiągnąć sukces w branży dzięki unikalnym doświadczeniom klientów.
"Turystyka Kooperacyjna i Dobrostan – Turystyka na Krawędzi" to wyjątkowy przewodnik przez inne podejście do zarządzania turystyką i marketingiem w tym obszarze. Publikacja poświęcona jest zagadnieniom związanym z dobrostanem turystów oraz tym, w jaki sposób branża turystyczna może lepiej dostosowywać swoje działania do potrzeb współczesnych klientów. Czytelnicy znajdą tu analizy i badania, które ujawniają szerszy kontekst tej branży oraz kluczowe zjawiska Medycyny i Zarządzania w Turismo. Książka wzbogaca wiedzę o doświadczenia turystów i uczy, jak dobre praktyki mogą wpływać na trwały dobrostan wszystkich uczestników procesu turystycznego.
Parametry
Wydawca
Springer
Język
Angielski
Liczba stron
220
Data publikacji
2018-07-18
ISBN
9783319829852
Opinie
0.00 /5 (ilość opini: 0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także