logo

Tworzenie Silnika 3D: Przewodnik po Budowie Wieloplatformowego Silnika Gier z C++ i OpenGL

0.00
z 0 ocen
Producent: Independently published | Indeks: 764604
Liczba stron
543
Waga
1.74 lbs
Data premiery
31 stycznia 2024
Autor
Franc Pouhela
Dostępny
192.84 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 192.84 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
dodaj
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Poznaj sekrety tworzenia silników gier 3D! Nasza książka poprowadzi Cię przez proces budowy silnika gier z wykorzystaniem C++ i OpenGL, oferując praktyczne porady i opisy. Uczyń swoje gry jeszcze lepszymi!
Opis
Tworzenie silnika gier 3D to niezwykle ekscytujący i złożony proces, który pozwala na stworzenie pełnoprawnych aplikacji gier, działających na różnych platformach. W książce "Tworzenie Silnika 3D: Przewodnik po Budowie Wieloplatformowego Silnika Gier z C++ i OpenGL" autor, Franc Pouhela, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu programowania. Wprowadza czytelników w świat technologii takich jak OpenGL, C++, oraz wykorzystania Nvidia PhysX w programowaniu gier. Książka składa się z 543 stron szczegółowych instrukcji, które pozwolą Ci nie tylko zrozumieć zasady działania silnikow gier, ale również nauczą praktycznego podejścia do ich tworzenia. Jeżeli chcesz stworzyć własną grę 3D i jednocześnie rozwinąć swoje umiejętności programistyczne w C++, ta pozycja będzie idealna dla Ciebie.
Książka "Tworzenie Silnika 3D" to przewodnik, który krok po kroku prowadzi przez cały proces tworzenia silnika gier. Autor zaczyna od podstawowych koncepcji programowania w C++, następnie przechodzi do bardziej zaawansowanych tematów, takich jak renderowanie grafiki 3D oraz animacja szkieletowa. Każdy rozdział zawiera praktyczne przykłady oraz zrozumiałe wyjaśnienia, które pozwolą Ci wcielić zdobytą wiedzę w życie. Nie ważne, czy jesteś początkującym programistą, czy masz już doświadczenie – książka dostarcza wartościowych informacji dla każdego. Dowiesz się, jak tworzyć gry, które będą dobrze wyglądały na każdym urządzeniu, a także jak zoptymalizować kod, aby działał płynnie w różnych środowiskach.
Rozpocznij swoją podróż w świat gier 3D!
Odkryj fascynujący świat tworzenia gier 3D dzięki książce, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces budowy silnika gier. Naucz się, jak wykorzystać moc C++ i OpenGL do tworzenia niesamowitych projektów!
Dlaczego warto zainwestować w tę książkę?
Książka "Tworzenie Silnika 3D" to idealne połączenie teorii i praktyki, które pomoże Ci zrozumieć, jak działa programowanie gier oraz jak wprowadzać swoje pomysły w życie. Zdobądź wiedzę od eksperta w świecie gier!
Dzięki "Tworzeniu Silnika 3D" rozwiniesz swoje zdolności techniczne, ucząc się nie tylko tworzenia gier, ale również zrozumienia architektury komputerowej. Autor zwraca uwagę na najnowsze trendy w świecie programowania gier, co daje możliwość zastosowania nowoczesnych technik w projektach gier. Książka to również doskonała baza wiedzy dla studentów kierunków informatycznych oraz developera gier. Praktyczna wiedza zawarta w tej publikacji pozwoli Ci na przygotowanie własnych projektów, które możesz z dumą prezentować w swoim portfolio. Nie zwlekaj i zanurz się w niesamowity świat programowania gier 3D z C++ i OpenGL!
Parametry
Liczba stron
543
Waga
1.74 lbs
Data premiery
31 stycznia 2024
Autor
Franc Pouhela
Opinie
0.00 /5
(ilość opini: 0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi
Pliki do pobrania