Ucząc się poprzez Kłótnie: Wyzwania Kognitywne w Wirtualnych Środowiskach Współpracy
0.00 z 0 ocen
Producent: Springer |
Indeks: 804905
Niedostępny
445.75 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
445.75 zł
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
wt, 29 lip
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Książka "Ucząc się poprzez Kłótnie" bada, jak stykając się z różnymi poglądami w środowiskach edukacji wspomaganej komputerowo, można rozwijać umiejętności krytycznego myślenia. Idealna lektura dla nauczycieli i studentów zainteresowanych nowoczesnymi metodami nauczania.
Opis
"Ucząc się poprzez Kłótnie: Wyzwania Kognitywne w Wirtualnych Środowiskach Współpracy" to przełomowa pozycja wydana przez znaną markę Springer, która podejmuje problematykę nauczania przy użyciu technologii cyfrowych. Książka analizuje, w jaki sposób interakcje w grupach wspieranych komputerowo mogą stymulować procesy myślenia krytycznego oraz rozwijać umiejętności argumentacji. Autorzy, czołowi eksperci w dziedzinie nauki i technologii, prezentują różnorodne studia przypadków, które ilustrują skuteczność nauczania opartego na współpracy. Publikacja ta, będąca częścią serii "Computer-Supported Collaborative Learning", jest doskonałym źródłem informacji zarówno dla studentów, jak i nauczycieli, którzy szukają innowacyjnych sposobów na zaangażowanie uczniów w proces nauki. Umożliwia lepsze zrozumienie interakcji społecznych w kontekście edukacyjnym oraz dostarcza praktycznych narzędzi do skuteczniejszego nauczania. Książka została opublikowana w miękkiej okładce i składa się z 278 stron opatrzonych rzetelnymi danymi i analizami. Idealna zarówno dla osób pracujących w edukacji, jak i dla każdego, kto pasjonuje się filozofią edukacji oraz technologią.
Książka oferuje głęboką refleksję nad tym, jak technologia wpływa na nauczanie i uczenie się w kontekście współpracy. Współpraca w środowiska wspieranego komputerowo oferuje unikalną szansę na rozwój umiejętności interpersonalnych i myślenia krytycznego. Autorzy przedstawiają metody, które mogą być zastosowane w praktyce, aby maksymalizować potencjał współpracy w sytuacjach edukacyjnych. Podczas lektury warto zwrócić uwagę na przykłady, które pokazują jak różne podejścia przynoszą różne efekty w nauczaniu. Książka kładzie nacisk na znaczenie relacji między uczniami oraz jak te relacje przekładają się na proces przyswajania wiedzy. Poprzez argumentację i wymianę zdań, uczniowie są w stanie nie tylko lepiej zrozumieć prezentowane materiały, ale także rozwijać własne poglądy i krytyczne myślenie.
Współpraca w edukacji przyszłości
Przegląd nowoczesnych metod nauczania wspomaganego technologicznie.
Rozwój myślenia krytycznego
Jak argumentacja i debaty mogą wzbogacić proces edukacji.
Technologia w służbie nauki
Przykłady zastosowań technologii w efektywnym kształceniu.
Ostatecznie, "Ucząc się poprzez Kłótnie" jest nie tylko bogaty w treści akademickie, ale również praktyczne narzędzie dla nauczycieli i studentów, oferujące cenne rady na temat tego, jak włączyć technologie w nauczanie. Książka porusza różnorodne tematy związane z interakcją z technologią, edukacją zdalną oraz jak te elementy mogą być zintegrowane w celu stworzenia bardziej zaawansowanego i interaktywnego środowiska nauczania. Zachęca do refleksji nad własnymi praktykami edukacyjnymi i dostarcza inspiracji do poszukiwania nowych rozwiązań. Publikacja znajduje zastosowanie zarówno w realizacji programów nauczania na uniwersytetach, jak i w studiach edukacyjnych z zakresu nowych technologii i ich zastosowań w edukacji.
Parametry
Wydawca
Springer
Rok wydania
2010
Ilość stron
278
Opinie
0.00 /5 (ilość opini: 0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania