Vulkan: Przewodnik po Nowoczesnym Programowaniu Grafiki Komputerowej
2.20 z 10 ocen
Producent: Packt Publishing |
Indeks: 826975
Niedostępny
131.20 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
131.20 zł
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
pon, 11 sie
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Odkryj fascynujący świat Vulkan API z książką Vulkan: Przewodnik po Nowoczesnym Programowaniu Grafiki Komputerowej. Setki przepisów i przykładów dla programistów na każdym poziomie.
Opis
Vulkan: Przewodnik po Nowoczesnym Programowaniu Grafiki Komputerowej to nieoceniony zasób dla wszystkich entuzjastów programowania grafiki komputerowej. Książka ta, wydana przez renomowaną firmę Packt Publishing, to praktyczny podręcznik, który wprowadza czytelników w zaawansowane techniki programowania 3D i multimedialnych aplikacji. Vulkan API to nowej generacji interfejs, który pozwala na maksymalne wykorzystanie mocy obliczeniowej nowoczesnych kart graficznych, a niniejsza książka pokazuje, jak go skutecznie wdrożyć w rozwijanych projektach. Przez setki przepisów i przykładów krok po kroku, każdy programista, niezależnie od poziomu swoich umiejętności, znajdzie tu coś dla siebie.
Książka zawiera aż 700 stron treści w języku angielskim, skupiając się na praktycznych aspektach użycia Vulkan API w różnorodnych projektach graficznych. Autor, Paweł Łapiński, jest doświadczonym programistą, który dzieli się swoją wiedzą i poradami, które pomogą uzyskać zaawansowane efekty w pracy. Dzięki bezpretensjonalnemu stylowi pisania, nawet osoby początkujące w programowaniu graficznym będą mogły skonstruować własne aplikacje, zrozumieć złożone zagadnienia i tworzyć projekty, które zachwycą użytkowników. Wspierane przez liczne przykłady kodu oraz praktyczne zadania, książka jest doskonałym narzędziem do nauki i doskonalenia umiejętności programistycznych.
Zanurz się w programowaniu grafiki komputerowej
Książka Vulkan: Przewodnik po Nowoczesnym Programowaniu Grafiki Komputerowej to klucz do zrozumienia nowoczesnych metod i technik tworzenia aplikacji graficznych. Dzięki dogłębnym przepisom krok po kroku, każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Praktyczne umiejętności na wyciągnięcie ręki
Zyskaj możliwość tworzenia zaawansowanych aplikacji graficznych, odkrywając sekrety Vulkan API. Książka skupia się na praktycznych aspektach, co pozwala na natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy.
Wiedza od najlepszych
Naucz się od bestsellera, który został stworzony przez doświadczonego programistę grafiki, Pawła Łapińskiego. Jego ekspertyza i przystępne podejście sprawią, że Twoje umiejętności programistyczne znacznie wzrosną.
Książka Vulkan: Przewodnik po Nowoczesnym Programowaniu Grafiki Komputerowej to idealny wybór zarówno dla studentów uczelni technicznych, jak i doświadczonych profesjonalistów poszukujących sposobów na rozwój swoich umiejętności w zakresie programowania grafiki. Jej twarda okładka sprawia, że jest łatwa w użytkowaniu, a przystępny język gwarantuje, że nie będzie zbyt trudna do zrozumienia. Pozycja ta zdobyła uznanie i została dobrze przyjęta przez społeczność programistów, czyniąc ją must-have dla każdego, kto pragnie stać się ekspertem w efektywnym wykorzystaniu technologii Vulkan i najwyższej jakości graficznych aplikacji.
Parametry
Wydawca
Packt Publishing
Liczba stron
700
Format
Paperback
Waga
2.61 lbs (1.204 kg)
Data publikacji
28 kwietnia 2017
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także
Przewodnik Vulkan jest lepszy Polecałbym raczej przewodnik Vulkan. Ta książka jest dość rozwlekła, a struktura jest dość chaotyczna. To nie jest podręcznik, z którym można uczyć się Vulkan. To po prostu zbiór przepisów, które niekoniecznie są w odpowiedniej kolejności (czasami używa się jednego konceptu, który jest wyjaśniany w późniejszym rozdziale). Ta książka może być przydatna jako słownik, ale nie kupiłbym wersji papierowej, łatwiej nawigować w wersji cyfrowej.
Zagmatwana struktura i mało przydatna treść Książka mogłaby być znacznie krótsza; pełno niepotrzebnych powtórzeń. Brak klarownego wprowadzenia do tematu. Może w przyszłości będzie mi to przydatne, ale w tej chwili jest to słaba opcja na rozpoczęcie nauki. Przykłady kodów zawierają błędy, które trzeba najpierw naprawić (2 błędy)!
Trudności w przyswajaniu informacji Jako osoba początkująca w Vulkan, ale z pewnym doświadczeniem w grafikach, znajdowanie się w tym materiale jest wyzwaniem. 'Przepisy' w książce są często odizolowane i wymagają obiektów definiowanych dopiero w kolejnych rozdziałach, co sprawia, że całość jest chaotyczna i trudna do śledzenia. Na plus jednak należy zaliczyć kod źródłowy, który pomaga zrozumieć koncepcje. Pomimo obszerności, materiał mógłby mieć bardziej logiczną strukturę.
Brak unikalnych rozwiązań w materiałach Książka jest dobrze zorganizowana i szczegółowa, ale w dużej mierze powtarza inne materiały dotyczące Vulkan, które już przeszedłem. Liczyłem na większą różnorodność treści oraz unikalne rozwiązania specyficznych problemów.
Dobre ale przewidywalne Książka jest dobrze zorganizowana i szczegółowa, jednak w dużej mierze powtarza inne tutoriale, które już przestudiowałem. Liczyłem na więcej różnorodności w materiałach, np. przepisy rozwiązujące unikalne problemy. Chociaż znajdziesz tu sporo przydatnych informacji, to jednak brakuje tego elementu świeżości, który mógłby wyróżnić tę publikację na tle innych.