logo

Zachwyć Klientów Systematycznie: 5 Kroków do Sukcesu w Doświadczeniach Klienta + E-Book (ePub, PDF)

3.67
z 3 ocen
Producent: Campus Verlag | Kod producenta: 54457113 | Indeks: 711656
Wydawnictwo
Campus Verlag
Format
ePub, PDF
Kategoria
Biznes i ekonomia, Marketing i sprzedaż
Dostępny
207.39 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 207.39 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
dodaj
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Odkryj, jak efektywnie zarządzać doświadczeniami klientów. Książka 'Zachwyć Klientów Systematycznie' przedstawia pięć kroków, które pomogą Ci wznieść relacje z klientami na wyższy poziom. Dołączony E-Book dostarcza dodatkowych materiałów i narzędzi, które ułatwią wdrożenie tych strategii. Idealna dla marketerów, właścicieli firm i wszystkich, którzy pragną sukcesu w sprzedaży.
Opis
Dzięki książce 'Zachwyć Klientów Systematycznie: 5 Kroków do Sukcesu w Doświadczeniach Klienta' odkryjesz sprawdzone metody efektywnego zarządzania doświadczeniami klientów. W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami jest kluczem do sukcesu. Publikacja proponuje pięć przemyślanych kroków, które pozwolą Ci zrozumieć, co naprawdę cenią klienci, a tym samym jak dostosować swoją ofertę do ich potrzeb. Każdy rozdział zawiera praktyczne porady oraz case studies, które pokazują, jak te metody były skutecznie wprowadzone w life przez największe marki na świecie. Oprócz tego, w środku książki znajduje się unikalny E-Book, w którym znajdziesz dodatkowe narzędzia i materiały, które wesprą Cię w realizacji założonych celów.
Pierwszym krokiem w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów jest zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań. Książka 'Zachwyć Klientów Systematycznie' podpowiada, jak skutecznie przeprowadzić analizy potrzeb klientów oraz jakie pytania zadawać, aby uzyskać istotne informacje. Następnie przejdziemy do opracowania strategii, które pozwolą na wprowadzenie odpowiednich zmian w ofercie, dostosowanych do oczekiwań rynku. Kluczowe jest zatem zbudowanie zespołu, który będzie odpowiedzialny za implementację zmian i monitorowanie ich efektywności. Autorzy przedstawiają sprawdzone metody pracy w zespole, które pozwalają zintegrować różne działy firmy w celu jednego celu - zadowolenia klienta.
Zachwyć Klientów i Zwiększ Sprzedaż!
Odkryj, jak w pięciu prostych krokach osiągnąć sukces w zarządzaniu doświadczeniami klientów i znacząco poprawić relacje z nimi.
Praktyczne Narzędzia w Twoich Rękach
Dzięki dołączonemu E-Bookowi, wzbogacisz swoje umiejętności o dodatkowe materiały, które wspomogą Cię w realizacji strategii.
Skuteczne Metody Budowania Strategii
Naucz się, jak identyfikować potrzeby klientów i wdrażać skuteczne działania, które przyniosą wymierne korzyści dla Twojego biznesu.
Trzecim krokiem w procesie zachwycania klientów jest umiejętność skutecznego komunikowania się z nimi na każdym etapie. W książce znajdują się konkretne wskazówki dotyczące tworzenia przekazów marketingowych i obsługi klienta, które przyciągną uwagę i zatrzymają klienta na dłużej. Czwarty krok rozwija temat analizy UX (User Experience), pokazując jak kluczowe jest dostosowanie interakcji klientów z Twoją marką w każdej możliwej formie. Ostatni, piąty krok dotyczy ciągłego doskonalenia i adaptacji strategii w oparciu o feedback od klientów oraz zmieniające się warunki rynku. Dzięki praktycznym wskazówkom i przykładom, książka 'Zachwyć Klientów Systematycznie' stanowi nieocenione źródło wiedzy dla wszystkich ludzi biznesu.
Parametry
Wydawnictwo
Campus Verlag
Format
ePub, PDF
Kategoria
Biznes i ekonomia, Marketing i sprzedaż
Opinie
3.67 /5
(ilość opini: 3)
5
2
4
0
3
0
2
0
1
1
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Opinie użytkowników
L..i
4 sie 2024 15:22

Rekomendacja z czystym sumieniem Bardzo wartościowa lektura dotycząca doświadczeń klienta. Zdecydowanie najlepsza książka, jaką miałem okazję przeczytać w tej tematyce.

T..r
19 cze 2024 22:05

Zbyt powierzchowne podejście! Książka okazała się zbyt mało szczegółowa, zawiera przydatne teoretyczne wskazówki, ale trudno mi było powiązać je z moimi realiami pracy. Skupiono się tylko na jednym przykładzie z dużej firmy, przez co całość jest mało praktyczna. Liczyłem na wyraźne przykłady z pełnym opisem działań krok po kroku oraz mapą podróży klienta, jednak znalazłem jedynie ogólne wskazówki dotyczące zadawania pytań psychologicznych, bez konkretów.

C...
20 maj 2024 14:14

Idealne dla menedżerów doświadczenia klienta Świetne źródło inspiracji oraz praktycznych wskazówek. Książka na pewno zachęca do ponownej lektury.

Pytania i odpowiedzi
Pliki do pobrania