SIRUI 50 mm T2.9 Anamorficzny Obiektyw Kinowy L Mount
4.20 z 5 ocen
Producent: SIRUI | Kod producenta: FFEK6 |
Indeks: 852108
Niedostępny
3741.48 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
3741.48 zł
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
wt, 29 lip
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Odkryj niezwykłą jakość nagrań dzięki SIRUI 50 mm T2.9, pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu. Niezastąpione narzędzie w produkcji filmowej, oferujące szerszy niż tradycyjne formaty kąt widzenia oraz efekty kinowe. Idealny dla profesjonalnych filmowców i pasjonatów fotografii.
Opis
SIRUI 50 mm T2.9 to obiektyw anamorficzny, który definiuje na nowo standardy w produkcji filmowej. Dzięki 1,6-krotnemu wspólnikowi ściskania, daje możliwość uzyskania wyjątkowych proporcji obrazu, które są dopasowane do najnowszych trendów w kinie. Oferuje efektowne refleksy oraz owalny bokeh, które wprowadzą magiczny klimat do Twojego projektu filmowego. Solidna konstrukcja, złożona z 16 elementów w 13 grupach, zapewnia zarówno trwałość, jak i doskonałą jakość obrazu. Obiektyw montuje się na mocowaniu L, co zapewnia stabilne połączenie z kamerami, a maksymalna przysłona T2.9 umożliwia kontrolowanie oświetlenia w każdych warunkach. Z długością ogniskowej 50 mm, obiektyw idealnie imitującą kąt widzenia ludzkiego oka, pozwala na naturalne oddanie rzeczywistości w Twoich filmach. Waga sięgająca 1048,6 g czyni go komfortowym narzędziem do codziennej pracy.
Tworzenie kinowych efektów nigdy nie było prostsze. Z SIRUI 50 mm T2.9 możesz cieszyć się wszystkimi korzyściami, jakie niesie ze sobą anamorficzna konstrukcja, w tym poziome refleksy i unikalne efekty świetlne. Genialnie oddaje detale oraz faktury, co sprawia, że każdy kadr staje się dziełem sztuki. Obiektyw został zaprojektowany z myślą o profesjonalnych twórcach, którzy oczekują najwyższej jakości i wszechstronności. Jego maksymalne powiększenie wynoszące 1:12,83 pozwala na uzyskanie szczegółowych ujęć, a dbałość o szczegóły, jak na przykład 10-listkowa przesłona, wpływa na atrakcyjny wygląd tła. Dodatkowo, elementy optyczne zawierają niebieskie soczewki, które tworzą znane z efektów anamorficznych niebanalne refleksy, dodając ujęciom artystycznego charakteru.
Zmysłowe doświadczenie kinowe
SIRUI 50 mm T2.9 to obiektyw, który otwiera drzwi do niezrównanej jakości filmowej. Z jego pomocą stworzysz nagrania, które zachwycą każdego widza.
Mistrzowska jakość obrazu
Konstrukcja obiektywu, obejmująca 16 elementów w 13 grupach, zapewnia imponujące oddanie szczegółów, co czyni go idealnym wyborem dla profesjonalnych twórców.
Twój partner w twórczości
Z SIRUI 50 mm T2.9 możesz eksplorować różne style filmowe i artystyczne wizje, uzyskując niesamowite efekty wizualne, które uczynią każdy projekt wyjątkowym.
SIRUI 50 mm T2.9 to więcej niż obiektyw — to brama do świata cinematografii. Dlatego niezależnie od tego, czy planujesz film krótkometrażowy, dokument, czy pełnometrażową produkcję, ten obiektyw dostarczy Ci narzędzi potrzebnych do realizacji Twoich wizji. Stosując ten obiektyw, odkryjesz mnóstwo twórczych możliwości, jakich nie znajdziesz w typowych obiektywach. Jeśli cenisz sobie unikalność i plenery, SIRUI 50 mm T2.9 z pewnością wypełni Twoje plany. Dzięki temu obiektywowi każde nagranie będzie przyjemnością zarówno dla oka, jak i dla ducha. Pozwól, aby Twoje zdjęcia ożyły, a filmy zyskały nowy wymiar dzięki idealnej kombinacji jakości obrazu, efektów oraz funkcjonalności, jaką oferuje ten obiektyw.
Parametry
Długość ogniskowej
50 mm
Maksymalne powiększenie
1:12,83 (V), 1:20,42 (wys.)
Maksymalna przysłona
T2.9
Liczba elementów obiektywu
16 elementów w 13 grupach
Mocowanie obiektywu
Mocowanie L
Waga
1048,6 g
Wymiary
140 mm długości, 88 mm średnicy
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także
Wspaniały obiektyw anamorficzny Jako profesjonalny fotograf z 20-letnim doświadczeniem, miałem niskie oczekiwania wobec tak taniego obiektywu. Zostałem jednak miło zaskoczony jego jakością. Jest ostry w odpowiedni sposób, dobrze wykonany, a pierścienie ostrości i przysłony działają płynnie. Kolory i kontrast są naturalne. Flary są odpowiednio skorygowane, a efekty optyczne wyglądają bardzo dobrze. Bez zastrzeżeń!
Używany obiektyw przy przesyłce, nie nowy Dostałem używany obiektyw z otwartym opakowaniem. Zamówiłem nowy obiektyw. Pieczęć była już złamana. Obiektyw nie był zapakowany w zamkniętą torbę. Ślady rys na mocowaniu obiektywu. Teraz muszę tracić czas na zwrot tego. Okropna kontrola jakości przed wysyłką.
Kocham to! Cudowny obiektyw! Naprawdę chciałbym spróbować kręcić dobre filmy! Krok po kroku! Obiektyw po obiektywie, kamera po kamerze! To uzależnienie zaprowadziło mnie do tej anamorfnej kamery pełnoklatkowej! Wkrótce opublikuję unboxing.
Przystępna cena za anamorphic! Od dłuższego czasu przyglądałem się anamorficznym obiektywom Sirui do mojej Lumix S1H. Gdy Sirui ogłosił 50mm T.9 do pełnej klatki, trzeba było cierpliwie czekać na dostępność. W międzyczasie oglądałem filmy na YouTube na ten temat. Wczoraj dotarł, a już podczas rozpakowywania przekroczył wszystkie moje oczekiwania: - Solidna konstrukcja - Bardzo płynne pierścienie ostrości i przysłony (ten ostatni trochę cięższy do przypadkowej regulacji) - Świetna ostrość aż do krawędzi - Wspaniałe wykończenie powierzchni - Bajonetka bez luzów (u mnie L-Mount) - Efekty flare, które początkowo wydawały się zbyt intensywne, nie wystąpiły - 1.6 squeeze idealnie pasuje do dzisiejszych szerokich monitorów i telewizorów. Szybkie testowe nagrania: Wow! Całkowicie nowe wrażenie podczas kręcenia i tym bardziej w obróbce. To uzależnia i już nie mogę się doczekać wielu pięknych realizacji z nim. Warto jednak pamiętać, że: - Uzależnia (nie można się od tego uwolnić, zacząłem 2 lata temu z telefonem) - Takie obiektywy są naprawdę ciężkie - nie nadaje się do noszenia na długim ramieniu - Manualne ustawianie ostrości jest wygodne tylko przy zewnętrznym monitorze i ostrzeniu w trybie Peaking - Ręczne kręcenie wymaga ćwiczeń (ostrość, stabilność, uwaga na bliską odległość) - Możliwe koszty dodatkowe: statyw + głowica fluidowa, filtr 82 mm, zestaw kamerowy, follow focus, nowy gimbal,... - Trochę poszukiwań, jak prawidłowo zrealizować w postprodukcji (w zależności od formatu odtwarzania). Ale mniejsza z tym: to prawdziwe uzależnienie! Jako wprowadzenie (jeśli w ogóle konieczne) polecam anamorfczne soczewki nakładane z odpowiednim futerałem na telefon - dzisiejsze telefony oferują już 4K lub więcej, są dobrze stabilizowane i generują nawet 10-bitowy materiał. Ale szybko chce się więcej. Tylko pytanie: czemu takie rzeczy nie robią niemieckie firmy? No cóż, przynajmniej soczewki są ze szkła Schott.
Bardzo unikalny obiektyw anamorphic w tej cenie Szybka wysyłka. Piękne wykonanie. Nie wiem, jak to porównać do obiektywów, które kosztują 5-10 razy więcej, ale to idealny obiektyw dla zwykłych ludzi, którzy chcą się pobawić. Nie jest za ciężki ani za drogi.