Wprowadzenie do Mikroekonomii - Wydanie IV
4.00 z 1 ocen
Producent: Springer | Kod producenta: 9783540738688 |
Indeks: 762670
Niedostępny
167.13 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
167.13 zł
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
wt, 12 sie
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Odkryj zasady mikroekonomii dzięki książce 'Wprowadzenie do Mikroekonomii'. Przełomowe podejście i jasne wyjaśnienia czynią tę pozycję niezbędną dla każdego studenta i zainteresowanego ekonomią.
Opis
'Wprowadzenie do Mikroekonomii - Wydanie IV' to kluczowa lektura dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć mechanizmy rynkowe oraz zachowania gospodarstw domowych i firm. Książka ta, napisana przez Susanne Wied-Nebbeling, jest doskonałym wprowadzeniem w świat mikroekonomii. Zawiera przystępne wyjaśnienia podstawowych pojęć, takich jak popyt, podaż, równowaga rynkowa, czy różne struktury rynkowe (w tym monopol i konkurencja doskonała). Publikacja jest skierowana do studentów, nauczycieli oraz wszystkich zainteresowanych dziedziną ekonomii.
W tej książce znajdziesz szereg przykładów, które pomogą Ci lepiej zrozumieć teorię mikroekonomii w praktyce. Podejście autorów pozwala na łatwe przyswajanie wiedzy, co sprawia, że jest to idealna pozycja zarówno dla początkujących, jak i tych, którzy pragną uzupełnić swoje wiadomości. Książka w jasny sposób przedstawia również zastosowania teorii mikroekonomicznych w codziennym życiu oraz w działaniach przedsiębiorstw. Dzięki zawartym w publikacji licznym wykresom i schematom, trudne pojęcia stają się bardziej zrozumiałe.
Zrozumienie rynków w prosty sposób
Książka oferuje przystępne wyjaśnienia pojęć mikroekonomii, co pozwala na łatwe zrozumienie działań na rynku oraz mechanizmów wpływających na decyzje ekonomiczne.
Praktyczne zastosowania teorii
Zawarte w książce przykłady z rzeczywistości ułatwiają zastosowanie teorii w praktycznych sytuacjach, co czyni tę publikację jeszcze bardziej wartościową.
Wiedza, która się przydaje
W 'Wprowadzeniu do Mikroekonomii' znajdziesz aspekty, które możesz zastosować zarówno w nauce, jak i w codziennym życiu, co sprawia, że jest to lektura nie tylko dla studentów, ale dla każdego.
Książka 'Wprowadzenie do Mikroekonomii' to nie tylko sucha teoria, ale również praktyczne narzędzie, które pomoże Ci w analizie rynku oraz podejmowania decyzji ekonomicznych. Dzięki tej publikacji nauczysz się interpretować różne sytuacje rynkowe, zrozumiesz, jakie czynniki wpływają na decyzje nabywcze i sprzedażowe, a także jak konkurencja kształtuje ceny i ofertę. Warto zaznaczyć, że to nowoczesne podejście do mikroekonomii zostało dostosowane do potrzeb współczesnych studentów i specjalistów.
Parametry
Producent
Springer
Liczba stron
368
Wydanie
IV, 2007
Waga
513 gram
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także
Bardzo dobry wstęp Dobrze skonstruowana pozycja, która w przystępny sposób wyjaśnia podstawowe zasady. Pewne zagadnienia mogłyby jednak zostać omówione głębiej, zwłaszcza te dotyczące nieefektywności rynku.