logo

Animacja Komputerowa: Teoria i Praktyka

0.00
z 0 ocen
Producent: Springer | Kod producenta: 9784431681076 | Indeks: 724165
Format
Twarda oprawa
Liczba stron
258
Język
Angielski
Data publikacji
03.01.2012
Dostępny
235.65 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 230.01 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
dodaj
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Odkryj tajniki animacji komputerowej z książką 'Animacja Komputerowa: Teoria i Praktyka'. Idealna dla studentów i profesjonalistów z zakresu grafiki komputerowej. Zawiera najważniejsze zagadnienia z wizji komputerowej, programowania grafiki i projektowania CAD.
Opis
Książka 'Animacja Komputerowa: Teoria i Praktyka' autorstwa Nadii Magnenat-Thalmann i Daniela Thalmanna to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zgłębić temat animacji komputerowej. Publikacja oferuje szczegółowy wgląd w techniki animacji, wizję komputerową oraz programowanie grafiki. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, czy doświadczonym specjalistą, ta książka dostarczy Ci nie tylko solidnych podstaw teoretycznych, ale również praktycznych zastosowań w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie. Omówione są tu też aspekty związane z projektowaniem wspomaganym komputerowo (CAD) oraz algorytmy wykorzystywane w sztucznej inteligencji w kontekście przetwarzania obrazu. Dzięki przykładom oraz szczegółowym wyjaśnieniom, tematy stają się łatwiejsze do zrozumienia, co czyni tę książkę nie tylko edukacyjną, ale również inspirującą.
Pierwsza część książki skupia się na fundamentach, wprowadzając czytelników w podstawowe pojęcia takie jak nie-linear dynamics oraz różnorodne techniki wykorzystywane w animacji komputerowej. Przykłady z życia pokazują, jak teoria przekształca się w praktykę, w tym także analizy przypadków z rzeczywistych projektów. Książka detalicznie opisuje procesy tworzenia animacji, które mogą być przydatne zarówno w filmach animowanych, jak i w produkcjach gier video. Kluczowe zagadnienia związane z komputerową grafiką, wzorcami rozpoznawania obrazów, a także programowaniem grafiki są przedstawione w sposób zrozumiały, co czyni tę książkę obowiązkową pozycją w bibliotece każdego entuzjasty grafiki komputerowej.
Nieograniczone możliwości kreatywności
Odkryj, jak animacja komputerowa może być narzędziem do realizacji Twoich pomysłów. Niezależnie od Twojego poziomu zaawansowania, ta książka otworzy przed Tobą drzwi do świata kreatywności i innowacji.
Praktyczne zastosowanie wiedzy
Zdobądź nie tylko teoretyczną wiedzę, ale także umiejętności praktyczne, które pozwolą Ci wykorzystać techniki animacji w swoich projektach. Wiele przykładów i objaśnień pomoże Ci przejść od nauki do tworzenia.
Książka dla każdego pasjonata animacji
Bez względu na to, czy jesteś studentem, profesjonalistą w branży, czy po prostu pasjonujesz się grafiką komputerową, 'Animacja Komputerowa: Teoria i Praktyka' jest pozycją, którą musisz mieć w swojej bibliotece.
W kolejnych rozdziałach autorzy skupiają się na bardziej zaawansowanych tematach, takich jak zaawansowane techniki animacji, które wykorzystują komputery do symulacji rzeczywistych ruchów i zachowań obiektów. Dzięki licznym ilustracjom oraz praktycznym poradom, czytelnicy zyskają umiejętności potrzebne do tworzenia własnych projektów animacyjnych. W tej edycji książki uwzględniono również aktualne trendy oraz nowe technologie, które kształtują przyszłość animacji komputerowej, co sprawia, że jest ona nie tylko źródłem wiedzy, ale również doskonałym przewodnikiem po innowacjach w branży. 'Animacja Komputerowa: Teoria i Praktyka' jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto chce w pełni zrozumieć, jak powstają nowoczesne animacje oraz jakie umiejętności są potrzebne do ich samodzielnego tworzenia.
Parametry
Format
Twarda oprawa
Liczba stron
258
Język
Angielski
Data publikacji
03.01.2012
Wydawnictwo
Springer
Waga
0.941 funtów
Opinie
0.00 /5
(ilość opini: 0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi
Pliki do pobrania