Inteligentne Postaci w Grach Wieloosobowych: Nauka i Motywacja
4.00 z 1 ocen
Producent: Springer | Kod producenta: 9783642100352 |
Indeks: 831023
Dostępny
508.60 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
508.60 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
pt, 2 maj
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Odkryj świat inteligentnych postaci w grach wieloosobowych! Książka wnosi nową perspektywę na temat uczenia maszynowego, interakcji człowiek-komputer oraz programowania grafiki. Doskonała lektura dla pasjonatów sztucznej inteligencji i gier.
Opis
Książka "Inteligentne Postaci w Grach Wieloosobowych: Nauka i Motywacja" to niezwykle wartościowy materiał dla każdego, kto pragnie zrozumieć rozwój sztucznej inteligencji w kontekście gier wieloosobowych. Autorzy, Kathryn E. Merrick oraz Mary Lou Maher, przedstawiają fascynujący świat postaci, które nie tylko reagują na działania graczy, ale także uczą się i rozwijają swoje umiejętności w dynamice rozgrywki. Książka skupia się na motywacji i inteligentnym zachowaniu agentów w grach online, co jest kluczowe dla tworzenia realistycznych doświadczeń użytkowników. Czytelnik dowie się, jak zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego wpływają na interakcję w czasie rzeczywistym oraz jakie są praktyczne zastosowania grafiki komputerowej i przetwarzania obrazów w projektowaniu gier. To niezwykła podróż w świat nowoczesnej informatyki, gdzie każdy może się dowiedzieć, jak inteligentne postaci ewoluują w odpowiedzi na panujące w grze warunki.
W "Inteligentnych Postaciach w Grach Wieloosobowych:" autorzy nie tylko przedstawiają teorię, ale także praktyczne przykłady ilustrujące, jak sztuczna inteligencja i interakcja człowiek-komputer mogą wpływać na doświadczenie gier. W publikacji zawarto szczegółowe opisy systemów sztucznej inteligencji oraz ich zastosowania w popularnych grach wieloosobowych, takich jak Second Life. Poruszone są także kluczowe zagadnienia związane z projektowaniem interfejsów użytkownika i programowaniem grafiki, co czyni tę książkę nie tylko interesującym przewodnikiem po świecie gier, ale również podręcznikiem dla przyszłych twórców oprogramowania. Książka jest idealna zarówno dla programistów, jak i projektantów, którzy chcą zgłębić tajniki tworzenia inteligentnych agentów oraz zrozumieć, jak ich zachowania mogą zwiększyć zaangażowanie graczy.
Innowacyjna interakcja w grach
Zrozum, jak inteligentne postaci wpływają na dynamikę gier wieloosobowych, poprawiając doświadczenie graczy.
Zastosowanie sztucznej inteligencji
Dowiedz się, jak AI i algorytmy uczenia maszynowego są wykorzystywane do tworzenia realistycznych i engaging gier.
Głęboka analiza przykładów
Zobacz praktyczne zastosowania teorii w popularnych grach i odkryj, jak projektowanie wpływa na interakcję.
Dzięki starannemu połączeniu teorii z praktyką, "Inteligentne Postaci w Grach Wieloosobowych" stanowią nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie poszerzyć swoje horyzonty w zakresie sztucznej inteligencji i gier. Zrozumienie, jak agent rządzony przez AI może uczyć się i rozwijać w oparciu o zachowanie użytkowników, może otworzyć nowe drzwi do innowacyjnych projektów w branży gier. Publikacja jest również dostosowana do potrzeb studentów informatyki oraz specjalistów z dziedziny HCI (Human-Computer Interaction), którzy szukają aktualnej wiedzy na temat najnowszych trendów w sztucznej inteligencji i grafice komputerowej. Poznaj najlepsze praktyki, które pomogą stworzyć nowoczesne, zaawansowane technologicznie gry, które zaskoczą i zaangażują graczy na całym świecie.
Parametry
Wydanie
Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2009
Liczba stron
220
Waga
318 gram
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także
Postacie nie są tak ciekawe, jak obiecywano Książka prezentuje wyłącznie wąski punkt widzenia. Oczekiwałem więcej wyjaśnień na temat roli motywacji w zachowaniu inteligentnych agentów oraz we współczesnych procesach poznawczych.