logo

Kreacja Postaci w Grze z użyciem Blender i Unity

4.60
z 5 ocen
Producent: Sybex | Kod producenta: 9781118172728 | Indeks: 723994
Wydawnictwo
Sybex
Format
Miękka okładka
Język
Polski
Liczba stron
322
Dostępny
160.37 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 160.37 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
dodaj
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Zanurz się w świat tworzenia postaci do gier dzięki książce 'Kreacja Postaci w Grze z użyciem Blender i Unity'. Niezbędne narzędzia i techniki dla każdego entuzjasty gier wideo!
Opis
Książka 'Kreacja Postaci w Grze z użyciem Blender i Unity' to niezwykle cenny przewodnik dla wszystkich pasjonatów gier komputerowych i grafiki 3D. Autorem tego dzieła jest Chris Totten, który z przyjemnością dzieli się swoją wiedzą na temat tworzenia realistycznych postaci w środowisku Blender i Unity. Książka, licząca aż 322 strony, krok po kroku prowadzi czytelnika przez proces projektowania postaci, poczynając od podstaw modelowania 3D, aż po zaawansowane techniki wykorzystywane w najpopularniejszych grach. Znajdziesz tu praktyczne porady dotyczące rysowania postaci, texturowania oraz animacji, co pozwoli Ci stworzyć własne, unikalne postaci do gier. Publikacja zawiera także różne studia przypadku i przykłady zastosowania, które ułatwią proces nauki.
Blender jako narzędzie otwartoźródłowe daje wiele możliwości, które mogą być w pełni wykorzystane przez twórców gier. W kolejnych rozdziałach autor wprowadza czytelników w świat silnika Unity, pokazując, jak zaimplementować stworzone postacie w finalnym produkcie. Dzięki tej książce nauczysz się, jak korzystać z najnowszych technik modelowania, renderowania oraz animacji, aby Twoje postaci wyglądały niesamowicie w każdej grze. Metody prezentowane w książce są dostępne zarówno dla początkujących, jak i dla bardziej zaawansowanych twórców, dzięki czemu każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Twórz unikalne postacie
Naucz się, jak tworzyć unikalne postacie do gier, korzystając z profesjonalnych narzędzi jak Blender i Unity.
Praktyczne poradniki
Odkryj setki praktycznych poradników dotyczących modelowania, teksturowania i animacji postaci.
Zrób pierwszy krok w kierunku kariery
Zainwestuj w swoje umiejętności i rozpocznij karierę w projektowaniu gier, tworząc postacie, które ożywiają wirtualny świat!
Książka 'Kreacja Postaci w Grze z użyciem Blender i Unity' to doskonały wybór dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie tworzenia gier oraz grafiki trójwymiarowej. W miarę postępu w lekturze zyskasz nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci na realizację własnych projektów. Dodatkowo, poruszając temat otwartego oprogramowania, książka zachęca do eksperymentowania i rozwijania własnych pomysłów, co jest niezbędne w tak dynamicznej dziedzinie jak projektowanie gier. Niezależnie od tego, czy chcesz pracować w branży, czy po prostu tworzysz dla własnej przyjemności, ta książka będzie Twoim niezastąpionym przewodnikiem.
Parametry
Wydawnictwo
Sybex
Format
Miękka okładka
Język
Polski
Liczba stron
322
Data publikacji
22 czerwca 2012
Numer ISBN
9781118172728
Opinie
4.60 /5
(ilość opini: 5)
5
3
4
2
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Opinie użytkowników
C..n
2 mar 2025 02:23

Książka stanowi dobry przegląd procesu tworzenia postaci Publikacja ta daje dobry przegląd procesu tworzenia postaci i modelowania. Choć nie jestem ekspertem w modelowaniu, mogłem bez większych trudności podążać za materiałem przedstawionym w książce.

D..e
18 lut 2025 14:17

Bardzo dobra książka, pełna informacji Publikacja zawiera wiele szczegółowych informacji. Mam tylko jeden zarzut: wszystkie zdjęcia są czarno-białe, podczas gdy okładka jest kolorowa.

r..t
9 sty 2025 17:23

Świetny poradnik do nauki Blendera! Jako początkujący w modelowaniu 3D, bardzo cenię sobie tę książkę. Jestem dopiero na 1/3 jej treści i dotychczas naprawdę mi się podoba. Pokazano mi wiele przydatnych trików związanych z Blenderem!

J..n
18 lip 2024 19:43

Dobrej jakości Dostawa była szybka, książka w doskonałym stanie!

A..r
19 cze 2024 02:53

Bardzo polecam! To jedna z najlepszych książek o modelowaniu postaci 3D, zwłaszcza w Blenderze. Na początku można zrazić się słabym zdjęciem na okładce, ale to tylko rysunek pomocniczy do poprawnego odwzorowania proporcji. Efekt końcowy jest znacznie bardziej zbliżony do tego, czego można się spodziewać w grze. Autor dostarcza kroków od podstaw do gotowych treści do wykorzystania w grach. Co więcej, pokazuje, jak przejść przez proces tworzenia modeli, w tym skórzenie i rigowanie, które są niezbędne do animacji.

Pytania i odpowiedzi
Pliki do pobrania