Książka Vulkan 3D: Przewodnik po zaawansowanym renderowaniu i grafice komputerowej
4.50 z 2 ocen
Producent: Packt Publishing |
Indeks: 743724
Dostępny
166.22 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
166.22 zł
Liczba sztuk:
z 10 sztuk
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
czw, 7 sie
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Odkryj możliwości programowania grafiki 3D z Książką Vulkan 3D. Idealna dla programistów i entuzjastów grafiki komputerowej, oferuje praktyczne wskazówki dotyczące technik renderowania w Vulkanie, AR i VR.
Opis
Książka Vulkan 3D to obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy pragną zgłębić tajniki programowania grafiki komputerowej. Autorzy, Preetish Kakkar i Mauricio Maurer, przygotowali kompleksowy przewodnik, który wprowadza czytelników w fascynujący świat renderowania 3D z użyciem technologii Vulkan. Publikacja składa się z 334 stron wypełnionych doświadczeniem, które pomoże zarówno nowicjuszom, jak i bardziej zaawansowanym programistom. Znajdziesz w niej solidne podstawy C++, a także odkryjesz nieograniczone możliwości optymalizacji grafiki w środowisku AR i VR. Bez względu na to, czy jesteś studentem, profesjonalnym programistą, czy pasjonatem gier komputerowych, ta książka dostarczy Ci nie tylko teorii, ale i praktycznych umiejętności niezbędnych do pracy w branży.
Data publikacji Książki Vulkan 3D przypada na 12 kwietnia 2024 roku, co czyni ją świeżym nabytkiem na rynku wydawniczym. Poznaj zasady działania silnika Vulkan, który jest jednym z najbardziej zaawansowanych narzędzi do tworzenia grafiki komputerowej. Dzięki intuicyjnym przykładom i szczegółowym instrukcjom, łatwiej będzie Ci opanować techniki renderowania w czasie rzeczywistym, które zyskują coraz większą popularność w branży gier i aplikacji interaktywnych. Autorzy umiejętnie łączą teorię z obszernymi ćwiczeniami, co pozwala na szybkie przyswajanie wiedzy i zdobywanie umiejętności w praktyce.
Odkryj magiczny świat grafiki 3D!
Zanurz się w zaawansowanych technikach renderowania, które zmienią Twoje podejście do tworzenia wizualizacji. Odkrywaj magiczny świat 3D z książką Vulkan 3D.
Idealny przewodnik dla każdego programisty
Niezależnie od poziomu zaawansowania, ta książka dostarczy Ci niezbędnej wiedzy i umiejętności, aby stać się ekspertem w dziedzinie grafiki komputerowej.
Rozwiń swoje umiejętności w AR i VR
Zdobądź praktyczne doświadczenie w tworzeniu aplikacji AR i VR, korzystając z nowoczesnych narzędzi i technik przedstawionych przez znanych autorów.
Książka Vulkan 3D to nie tylko zbiór algorytmów, ale i praktyczny przewodnik, który sprawi, że Twoje umiejętności programowania grafiki staną się niezrównane. Dzięki dokładnym przykładowym projektom, nauczysz się jak implementować nowoczesne techniki renderowania, tworząc realistyczne obrazy i animacje w trzech wymiarach. Jeżeli marzysz o karierze w branży gier, w której umiejętność pracy z technologią Vulkan będzie kluczowa, to ta publikacja jest idealnym punktem wyjścia do Twojej przyszłości w programowaniu gier i rozwoju aplikacji AR/VR. Zdecyduj się na Książkę Vulkan 3D i otwórz drzwi do kariery w ekscytującym świecie grafiki komputerowej.
Parametry
Wydawca
Packt Publishing
Ilość stron
334
Data publikacji
12 kwietnia 2024
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także
Proces renderowania - krok po kroku Ogólny proces pracy został bardzo dobrze wyjaśniony. Jeśli znasz OpenGL 4.0, to wszystko powinno wydawać się znajome. Jeśli nie, polecam zapoznać się z materiałami Anton Gerdelana.
Niezłe, ale z pewnymi zastrzeżeniami! Nie jestem fanem Vulkan, ale książka dobrze przedstawia koncepcje. Spotkałem się jednak z wieloma problemami, które musiałem samodzielnie rozwiązać. Niemniej jednak, niektóre przykłady są dobrze skonstruowane, mimo że napotkałem problemy z wydajnością na różnych kartach graficznych.