Myślenie Systemowe w Wsparciu Uczniów z Potrzebami Specjalnymi - Przewodnik dla Nauczycieli
0.00 z 0 ocen
Producent: Springer |
Indeks: 680069
Dostępny
532.76 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
397.27 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
pt, 11 lip
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Przewodnik po myśleniu systemowym dla nauczycieli wspierających uczniów z potrzebami specjalnymi. Dowiedz się, jak skutecznie realizować edukację inkluzyjną w klasie!
Opis
Książka 'Myślenie Systemowe w Wsparciu Uczniów z Potrzebami Specjalnymi - Przewodnik dla Nauczycieli' to niezwykły zasób dla każdego nauczyciela pragnącego rozwijać swoje umiejętności w obszarze edukacji inkluzyjnej. Autor, Mabel Gonzales, zwraca uwagę na znaczenie wspierania uczniów z różnorodnymi potrzebami w klasie oraz na to, jak ważne jest, aby nauczyciele dysponowali odpowiednimi narzędziami i strategiami do pracy z tymi uczniami. W książce znajdziemy szczegółowe opisy różnych teorii i praktyk dotyczących edukacji włączającej, podkreślające znaczenie współpracy z rodzicami oraz tworzenia środowiska sprzyjającego nauce dla wszystkich uczniów.
Książka stanowi nie tylko teoretyczne kompendium wiedzy, ale także praktyczny przewodnik, który dostarcza nauczycielom konkretnych narzędzi do efektywnego wdrażania edukacji inkluzyjnej. Autor omawia wyzwania, z jakimi borykają się uczniowie i nauczyciele w kontekście integracji, oferując jednocześnie praktyczne przykłady i strategie, które mogą być zastosowane w codziennej pracy. Podkreśla znaczenie zindywidualizowanego podejścia do każdego ucznia, co pozwala na sprostanie ich różnorodnym potrzebom edukacyjnym.
Wsparcie dla Wszystkich Uczniów
Odkryj, jak skutecznie wspierać uczniów z różnorodnymi potrzebami dzięki podejściu systemowemu.
Edukacja Włączająca w Praktyce
Zdobądź praktyczne wskazówki dotyczące wprowadzania edukacji inkluzyjnej w codzienną praktykę nauczycielską.
Twórz Przyjazne Klasy
Wzmocnij swoje umiejętności w tworzeniu klas, które są otwarte i wspierające dla każdego ucznia.
Na szczególną uwagę zasługuje zarysowane w książce podejście oparte na współpracy, które ma na celu zaangażowanie wszystkich uczestników procesu edukacyjnego. Nauczyciele są zachęcani do tworzenia inkluzyjnych klas, które nie tylko wspierają indywidualne potrzeby uczniów, ale również promują integrację oraz tworzenie pozytywnej atmosfery w grupie. 'Myślenie Systemowe w Wsparciu Uczniów z Potrzebami Specjalnymi' to pozycja, która nie tylko pozwala na zdobycie wiedzy teoretycznej, ale także inspiruje do wdrażania nowych pomysłów w praktykę pedagogiczną.
Parametry
Wydanie
1. edycja
Ilość stron
294
Producent
Springer
Autor
Mabel Gonzales
Typ
Książka papierowa
Język
Angielski
Opinie
0.00 /5 (ilość opini: 0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania