Podstawy Dźwięku w Graffiti: Teoria, Planowanie i Praktyka Tworzenia Krajobrazów Dźwiękowych w Grach
0.00 z 0 ocen
Producent: Focal Press |
Indeks: 710253
Dostępny
209.79 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
206.95 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
pt, 11 lip
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Odkryj tajniki projektowania dźwięku w grach komputerowych z książką 'Podstawy Dźwięku w Graffiti'. Fachowy przewodnik po tworzeniu unikalnych i immersyjnych krajobrazów dźwiękowych.
Opis
"Podstawy Dźwięku w Graffiti" to pełne szczegółów wprowadzenie do sztuki projektowania dźwięku w grach komputerowych, które zmieni Twoje postrzeganie dźwięku w wirtualnym świecie. Książka autorstwa Keitha Zizzy stanowi solidny fundament dla adeptów sztuki projektowania dźwięku, oferując kompleksową analizę nie tylko aspektów teoretycznych, ale także praktycznych strategii niezbędnych do kreowania efektownych ścieżek dźwiękowych. Zrozumienie dźwięków otoczenia, efektów dźwiękowych i całego procesu produkcji składa się na niesamowite doświadczenie gracza. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak stworzyć wyjątkową atmosferę w grze? Ta książka jest kluczem, który otworzy przed Tobą drzwi do nieskończonych możliwości projektowania dźwięku.
W dobie rosnącej popularności gier komputerowych, umiejętność projektowania dźwięku stała się niezbędna dla projektantów i deweloperów. "Podstawy Dźwięku w Graffiti" oferują wgląd w techniki i narzędzia, które są wykorzystywane w procesie tworzenia dźwięku. Znajdziesz tu także opisy różnych technologii, takich jak Dolby Atmos czy MIDI, dzięki którym wzbogacisz swoje projekty o nowoczesne brzmienia. Prawidłowe planowanie krajobrazu dźwiękowego jest kluczowe przy tworzeniu gier, a książka ta pomoże Ci w rozwoju kreatywności oraz umiejętności niezbędnych do tworzenia dźwięków, które zapadają w pamięć.
Stwórz niezapomniany świat dźwięków!
Zanurz się w niezwykłym świecie projektowania dźwięku i odkryj, jak dźwięk może wpłynąć na doświadczenie gracza. Ta książka pomoże Ci stworzyć atmosferę, która zatrzyma graczy na dłużej.
Głębia dźwięku i immersja
Zrozum, jak ważne jest projektowanie dźwięku w grach, by pogłębić immersję graczy. Odkryj narzędzia i techniki, dzięki którym twoje projekty staną się jeszcze bardziej oszałamiające.
Od teorii do praktyki w dźwięku do gier
Poznaj wszystkie aspekty tworzenia dźwięku – od teorii po praktyczne wskazówki, które pomożają zdobyć potrzebne umiejętności w tworzeniu dźwiękowych doświadczeń.
Przechodząc przez każdy rozdział, czytelnik odkrywa nie tylko teorię ale i przykłady zastosowań w praktyce. Udziały Zizzy w tematach takich jak balansowanie dźwięków, przetwarzanie audio, czy tworzenie ścieżek dźwiękowych, uczą jak efektownie łączyć różne elementy dźwiękowe, by tworzyć wciągające głośne tła, które wzmocnią immersję w grach. To nie jest tylko kolejna książka o grach – to przewodnik, który stawia na rozwój umiejętności i pasji do dźwięku, otwierający przed czytelnikiem nowe horyzonty w świecie tworzenia gier.
Parametry
Autor
Keith Zizza
Wydanie
1
Język
polski
Strony
268
Producent
Focal Press
Data publikacji
2023-07-03
Opinie
0.00 /5 (ilość opini: 0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania