Praktyczny Design Gier - Drugie Wydanie: Nowoczesny przewodnik po projektowaniu gier wideo
5.00 z 1 ocen
Producent: Packt Publishing |
Indeks: 743720
Dostępny
167.16 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
163.36 zł
Liczba sztuk:
z 10 sztuk
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
pt, 11 lip
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Zanurz się w świat projektowania gier z "Praktycznym Designem Gier - Drugim Wydaniem". To nowoczesny przewodnik, który dostarcza narzędzi i wiedzy, aby tworzyć innowacyjne produkcje gier wideo.
Opis
"Praktyczny Design Gier - Drugie Wydanie" to kompendium wiedzy, które każdy entuzjasta gier powinien mieć na swojej półce. Autorzy, Adam Kramarzewski i Ennio de Nucci, przedstawiają kompleksowe spojrzenie na projektowanie gier wideo, obejmujące wszystkie kluczowe aspekty tego fascynującego i dynamicznego pola. Książka ta to nie tylko teoria, ale także praktyczne porady, które umożliwią Ci stworzenie gier, które zachwycą graczy. Od podstawowych mechanik gry, przez zaawansowane tematy takie jak optymalizacja, aż po wykorzystanie popularnych silników gier jak Unity i Unreal Engine – ta pozycja ma wszystko, co potrzebujesz, aby od swojego pomysłu przejść do pełnoprawnej gry.
W kontynuacji, "Praktyczny Design Gier - Drugie Wydanie" łączy wiedzę z teorii i praktyki, oferując liczne przykłady i ćwiczenia, które pozwolą Ci na bieżąco rozwijać swoje umiejętności. Czy jesteś zupełnie nowym projektantem gier, czy masz już pewne doświadczenie, z pewnością znajdziesz tu cenne informacje i wskazówki, które pomogą Ci udoskonalić swoje projekty. Nowe techniki projektowania, najnowsze trendy oraz innowacyjne strategie zapewnią Ci przewagę na konkurencyjnym rynku gier wideo. Wdrożenie zdobytej wiedzy w praktyce pozwoli na stworzenie gier, które przyciągną uwagę graczy na całym świecie.
Odkryj tajniki projektowania gier
„Praktyczny Design Gier - Drugie Wydanie” to klucz do zrozumienia, jak powstają najlepsze produkcje gier. Ta książka pomoże Ci w realizacji Twoich pomysłów na gry, dostarczając wiedzy na temat każdego etapu procesu tworzenia.
Twórcze podejście do projektowania
Rozwijaj swoje umiejętności z pomocą wskazówek od najlepszych ekspertów w branży. Zdobądź wiedzę na temat kompozycji poziomów, narracji w grach, oraz interakcji z użytkownikami, co wniesie Twoje projekty na wyższy poziom.
Praktyczne ćwiczenia i przykłady
Książka zawiera praktyczne zadania i studia przypadków, które pomogą Ci w praktycznym zastosowaniu zdobytej wiedzy. Zrealizuj swoje pomysły na papierze i odważ się na ich wdrożenie.
Wreszcie, "Praktyczny Design Gier - Drugie Wydanie" to inspiracja do działania. Dzięki szczegółowym informacjom i praktycznym wskazówkom, możesz rozpocząć swoją przygodę w świecie wirtualnej rozrywki. Dowiedz się, jak skutecznie projektować interaktywne doświadczenia użytkowników, poznawaj tajniki game designu i ucz się od najlepszych w branży. To doskonała okazja, aby zgłębić świat gier, który łączy pasję z możliwością tworzenia niepowtarzalnych produkcji. Zainwestuj w swoje umiejętności i pozwól, by Twoje pomysły stały się rzeczywistością dzięki temu niezwykłemu przewodnikowi.
Parametry
Format
papierowa
Język
polski
Ilość stron
446
Data publikacji
2023-08-18
Waga
2.09 funta
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także
Wspaniała książka o projektowaniu gier - 'Praktyczne projektowanie gier' Zostałem poproszony o przeczytanie tej książki i wystawienie recenzji. Muszę przyznać, że tak bardzo mi się spodobała, że zakupiłem fizyczną wersję do biura! Pracuję jako projektant gier slotowych od ponad 17 lat i początkowo miałem wątpliwości, czy ta pozycja będzie mi odpowiadać, z racji różnorodności w projektowaniu gier, ale okazałem się w błędzie. Niektóre rozdziały są bardziej odpowiednie dla gier wideo czy społecznościowych, ale ogólna zawartość, prostota oraz struktura książki były dla mnie niezwykle pomocne. Na pewno podzielę się nią z zespołem oraz osobami, które mnie wspierają, aby pomóc im zrozumieć najlepsze praktyki i procesy efektywnego projektowania gier. Autorzy wykonali świetną robotę, rozkładając wszystko na czynniki pierwsze, i gorąco polecam tę książkę każdemu zainteresowanemu tematyką projektowania gier.