Programowanie Gier w C++: Tworzenie Gier 3D
4.69 z 13 ocen
Producent: Financial Times Prentice Hall |
Indeks: 756412
Dostępny
193.49 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
193.21 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
pt, 2 maj
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Odkryj świat programowania gier dzięki książce 'Programowanie Gier w C++: Tworzenie Gier 3D'. Zdobądź umiejętności potrzebne do tworzenia wciągających i efektownych gier dzięki zrozumieniu C++.
Opis
Książka 'Programowanie Gier w C++: Tworzenie Gier 3D' to wyjątkowy poradnik, który wprowadza czytelników w fascynujący świat programowania gier. Niezależnie od tego, czy jesteś pasjonatem gier komputerowych, czy początkującym programistą, ta książka dostarczy Ci niezbędnych umiejętności i wiedzy, aby stworzyć własne gry wykorzystujące język C++. Autor, Madhav Sanjay, krok po kroku prowadzi Cię przez proces tworzenia gier 3D, od podstawowych koncepcji programowania po bardziej zaawansowane techniki. Z pomocą tej książki nauczysz się, jak wykorzystywać grafikę trójwymiarową, tworzyć symulacje fizyczne oraz implementować sztuczną inteligencję w swoich projektach gier. Książka składa się z 528 stron, co czyni ją szczegółowym źródłem informacji. Jej atrakcyjny format paperback sprawia, że jest łatwa do zabrania wszędzie, co pozwala na naukę w dowolnym czasie i miejscu. Co więcej, wiedza zawarta w tej publikacji jest nieoceniona dla każdego, kto pragnie rozwijać swoje umiejętności w tworzeniu gier i programowaniu.
W 'Programowanie Gier w C++: Tworzenie Gier 3D' znajdziesz praktyczne przykłady oraz ćwiczenia, które pomogą Ci zrozumieć, jak wykorzystać C++ w tworzeniu gier. Każdy rozdział jest starannie opracowany, aby ułatwić przyswajanie złożonych tematów. Dzięki przystępnemu językowi oraz licznym ilustracjom, nauka staje się przyjemnością. Książka porusza kluczowe zagadnienia związane z programowaniem gier, w tym kolizje, animacje czy efekty dźwiękowe, które pozwolą na stworzenie wciągających doświadczeń dla graczy. Idealna dla młodych dorosłych oraz wszystkich, którzy pragną spróbować swoich sił w branży gier komputerowych.
Twórz Fascynujące Gry
Zdobądź umiejętności, które pozwolą Ci zrealizować swoje marzenia o tworzeniu gier. Rozpocznij swoją przygodę z programowaniem gier już dziś!
Dlaczego warto wybrać C++?
C++ to jeden z najpopularniejszych języków programowania, szeroko stosowany w branży gier. Dzięki swojej wydajności i elastyczności jest idealny do tworzenia gier 3D.
Krok po Kroku do Sukcesu
Nasza książka zabierze Cię w podróż przez wszystkie etapy tworzenia gry. Ucz się od najlepszych i zyskaj wiedzę, która wyróżni Cię w branży gier.
Chociaż 'Programowanie Gier w C++: Tworzenie Gier 3D' jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, znajdą w niej coś dla siebie zarówno uczniowie, jak i studenci kierunków informatycznych. Użyty w niej język angielski sprawia, że jest ona również doskonałym ćwiczeniem dla osób planujących poprawić swoje umiejętności językowe w kontekście technologii i programowania. Niezależnie od tego, czy chcesz zbudować solidne fundamenty w programowaniu, czy też poszukujesz inspiracji do swoich projektów, ta książka stanie się Twoim cennym przewodnikiem i źródłem wiedzy.
Parametry
Typ
Książka
Autor
Madhav Sanjay
Wydanie
1
Strony
528
Waga
840g
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także
Rekomendacja dla twórców gier Jak na tak trudną tematykę, książka jest naprawdę dobrze napisana. Posiada wiele cennych uwag dla projektantów gier.
Potrzebna wiedza z C++ i IDE Ta książka jest doskonała, ale lepiej podejść do niej z pewnym doświadczeniem w C++ oraz znajomością środowisk programistycznych, takich jak Visual Studio czy XCode. Znalazłem, że lepiej pobrać źródła dołączone do publikacji i wydrukować je, co znacznie ułatwia zrozumienie struktury kodu, bo nie wszystkie fragmenty są zawarte w książce. Nie poleciłbym tej pozycji początkującym, lepiej najpierw przeczytać „C++ dla opornych”, która jest świetna na początek, a dopiero potem przesiąść się na tę książkę w celu pogłębienia wiedzy z programowania gier.
Perfekcyjnie Zawartość jest na dobrym poziomie zarówno dla początkujących, jak i średniozaawansowanych. Obejmuje: programowanie, matematykę i koncepcje.
Wszystko na dobrej drodze Na tę chwilę wszystko sprawia dobre wrażenie.
Dobrze skonstruowane Tematyka jest szczegółowo omówiona, a każde zagadnienie ma przypisane zadania do praktycznego wypróbowania.