logo

Programowanie Grafiki w Processing: Podstawowy Przewodnik dla Początkujących

5.00
z 6 ocen
Producent: Morgan Kaufmann Publishers | Kod producenta: 36199232 | Indeks: 751055
Wydawca
Morgan Kaufmann Publishers
ISBN
978-0-123456-78-9
Niedostępny
211.51 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 208.34 zł
dodaj
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Naucz się programować w Processing! Książka 'Programowanie Grafiki w Processing' to idealny przewodnik dla każdego, kto chce odkryć świat grafiki, animacji i interakcji. Zacznij swoją przygodę z cyfrową sztuką już dziś!
Opis
Książka 'Programowanie Grafiki w Processing: Podstawowy Przewodnik dla Początkujących' to doskonałe źródło wiedzy dla każdego, kto chce nauczyć się programowania grafiki i tworzenia animacji od podstaw. Niezależnie od tego, czy jesteś uczniem, studentem, czy pasjonatem sztuki cyfrowej, ta publikacja dostarczy Ci kompleksowych informacji oraz praktycznych wskazówek, które pomogą Ci zrozumieć podstawy programowania w Processing. W książce znajdziesz szczegółowe instrukcje dotyczące tworzenia obrazów, animacji oraz interaktywnych projektów, które wykorzystują możliwości Processing. Autorzy przeprowadzają Cię przez proces nauki, oferując ciekawe przykłady i ćwiczenia, które wzbogacą Twoje umiejętności. To idealna książka dla osób, które pragną wyrazić swoją kreatywność poprzez programowanie. Twoja przygoda z cyfrową sztuką zaczyna się tutaj!
W kolejnych rozdziałach książki poznasz różnorodne techniki oraz narzędzia, które pomogą Ci w tworzeniu interakcji między użytkownikiem a grafiką. Zrozumiesz, jak konstruować złożone projekty, które zachwycą odbiorców. Autorzy przedstawili także wizualne oraz programistyczne zasady, które są kluczowe w pracy z grafiką. Niezależnie od poziomu doświadczenia, książka poprowadzi Cię krok po kroku, co sprawi, że nawet początkujący programiści poczują się pewnie i kreatywnie. Odkryj świat pełen kolorów, ruchu i interakcji, wykorzystując moc Processing. Dzięki tej książce stworzysz niesamowite projekty, które wywołają zachwyt i sprawią, że zechcesz eksplorować jeszcze więcej możliwości otwartych przed Tobą.
Zanurz się w świat grafiki
Przekonaj się, jak łatwe może być tworzenie grafik i animacji! Nasza książka wprowadzi Cię w tajniki Processing, dzięki czemu stworzysz własne projekty artystyczne.
Kreatywność na wyciągnięcie ręki
Nasza publikacja zachęca do eksploracji i innowacji. Odkryj, jak programowanie może stać się narzędziem do realizacji Twoich pomysłów. Rozbudź swoją wyobraźnię!
Dla każdego, kto chce się uczyć
Bez względu na to, czy jesteś całkowicie początkujący czy masz już pewne doświadczenie, nasz przewodnik jest dostosowany do różnych poziomów zaawansowania. Zacznij swoją przygodę z Processing!
Na końcu książki znajdziesz prace i projekty innych artystów, które zainspirują Cię do tworzenia własnych dzieł. Dowiesz się także, jak w pełni wykorzystać możliwości Processing w Twoich projektach artystycznych i jak łączyć programowanie z innymi formami sztuki. Książka dostarcza nie tylko wiedzy praktycznej, ale także cennych wskazówek i inspiracji, by rozwijać swoje zdolności i pasję do grafiki. Dzięki 'Programowaniu Grafiki w Processing' zaczniesz myśleć jak artysta, a jednocześnie poznasz narzędzia, które pozwolą Ci tę wizję zrealizować. Dołącz do społeczności twórców i odkryj, jak ogromne możliwości daje programowanie grafiki!
Parametry
Wydawca
Morgan Kaufmann Publishers
ISBN
978-0-123456-78-9
Opinie
5.00 /5
(ilość opini: 6)
5
6
4
0
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Opinie użytkowników
A..r
8 sty 2025 05:12

Niezbędne do zrozumienia oprogramowania Ta książka jest doskonale zorganizowana, idealna dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Zawiera dużo materiału i jest świetnie uporządkowana. Dodatkowo, dobrze wspiera ją szereg zasobów w Internecie. Brawo!

R..K
30 gru 2024 18:59

Znakomita książka Ogólnie to niesamowita książka. Nauczysz się podstaw programowania (zmienne, warunki, pętle, funkcje, obiekty i tablice) i w końcu będziesz w stanie pisać programy po kilku tygodniach. Druga część książki obejmuje różnorodne tematy (obrazy, wideo, dźwięk, tekst itp.), które mogą się przydać, ale osobiście nie byłem nimi zainteresowany. Autor ma tendencję do rozpraszania się, stąd czasem niektóre rozdziały są nieco długie, lecz jego entuzjazm jest zaraźliwy. Warto wesprzeć tę książkę, zwłaszcza jeśli chcesz więcej tego typu publikacji.

F..i
29 lis 2024 21:17

Bardzo dobra książka Książka bardzo szczegółowa, świetnie udokumentowana, dobrze napisana. Stała się moim podstawowym podręcznikiem do programowania w Processing, dopełniona książką o algorytmach dla wizualnego projektowania w języku Processing. Gorąco polecam.

T..s
18 sie 2024 05:19

Rewelacyjna książka Cieszę się, że mam to teraz w domu!

A..n
17 sie 2024 07:03

Świetna książka Książka Daniela Shiffmana spełnia moje oczekiwania. Polecam zarówno dla zupełnie początkujących, jak i dla osób z pewnym doświadczeniem, które chcą zgłębić programowanie obiektowe. Pierwsze 100 stron jest przyjemnością, podczas gdy pozostałe 300 należy czytać ze szczególną uwagą, korzystając z komputera, aby wypróbować pomysły. Wszystkie rozdziały są dobrze wyjaśnione, a przykłady dobrze skomentowane, bez błędów. Angielski jest łatwy do zrozumienia. Książka jest bardzo dobra na początek.

Pytania i odpowiedzi
Pliki do pobrania