Przewodnik po Programowaniu w OpenGL: Oficjalny Poradnik do Nauki OpenGL 4.5 z Spir-V
4.80 z 5 ocen
Producent: Financial Times Prentice Hall |
Indeks: 756391
Dostępny
253.13 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
248.63 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
pt, 2 maj
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Zanurz się w świat grafiki komputerowej z naszym przewodnikiem po programowaniu w OpenGL 4.5. To idealne źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych programistów, oferujące praktyczne narzędzia i techniki do tworzenia aplikacji grafiki komputerowej.
Opis
Przewodnik po Programowaniu w OpenGL: Oficjalny Poradnik do Nauki OpenGL 4.5 z Spir-V to niezwykle obszerne źródło wiedzy opracowane przez renomowanego wydawcę Financial Times Prentice Hall. Ta wydanie papierowe, składające się z 976 stron, jest dostosowane do potrzeb zarówno początkujących, jak i profesjonalistów, pragnących zgłębić zagadnienia związane z programowaniem grafiki komputerowej. W książce znajdują się szczegółowe omówienia tematów związanych z SPIR-V, DSA, explicit API oraz programowaniem szaderów, co czyni ją wszechstronnym przewodnikiem w całym zakresie OpenGL. Warto podkreślić, że ta pozycja, będąca dziewiąTą edycją z serii, ma również zastosowanie cross-platformowe, co czyni ją idealnym narzędziem do programowania grafiki mobilnej.
W ramach lektury Czytelnik znajdzie mnóstwo ilustracji oraz jasnych wyjaśnień, co ułatwi przyswojenie trudnych koncepcji związanych z technologią OpenGL 4.5. Każdy rozdział wprowadza w nowe zagadnienia, a różnorodne przykłady oraz ćwiczenia praktyczne pozwalają na szybkie zastosowanie zdobytej wiedzy w realnych projektach. Książka skupia się na najbardziej istotnych aspektach rozwoju grafiki komputerowej, oferując jednocześnie wskazówki dotyczące najlepszych praktyk i nowoczesnych podejść w programowaniu. Niezależnie od poziomu umiejętności programisty, każdy znajdzie w niej coś dla siebie, co znacząco wpłynie na jego rozwój i umiejętności.
Zostań mistrzem grafiki komputerowej!
Z naszym przewodnikiem zdobędziesz wiedzę niezbędną do tworzenia nowoczesnych aplikacji graficznych. Marzysz o tym, aby nauczyć się OpenGL? To idealna książka dla Ciebie!
Praktyczne podejście do nauki
Nasz poradnik skupia się na praktycznych aspektach programowania w OpenGL 4.5, co pozwala na szybkie wdrożenie teorii w realnych projektach. Dzięki łatwym do zrozumienia przykładom każdy programista, niezależnie od poziomu, znajdzie tutaj coś dla siebie.
Wszechstronność zastosowań
OpenGL to nie tylko stworzony do gier silnik, ale także zaawansowane mechanizmy do tworzenia interaktywnych aplikacji na wiele platform. Z naszym przewodnikiem odkryjesz możliwości rozwijania grafiki komputerowej w każdej formie!
Przewodnik po OpenGL to kontynuacja pasjonującej podróży przez świat grafiki komputerowej. Autorzy starannie podchodzą do przedstawienia wiedzy, zrozumiale tłumacząc skomplikowane tematy i uwzględniając różnorodne techniki. Książka jest także bardzo pomocna w kontekście rozwoju aplikacji graficznych na różne platformy, co czyni ją nie tylko teorią, ale także praktycznym narzędziem dla twórców gier oraz aplikacji multimedialnych. Ponadto, dla tych, którzy szukają innowacyjnych rozwiązań w grafice mobilnej, ten przewodnik staje się niezastąpionym narzędziem. Zapraszamy do odkrycia pełnych możliwości programowania w OpenGL 4.5 z naszym oficjalnym przewodnikiem!
Parametry
Wydanie
9
Język
angielski
Waga
1542 g
Liczba stron
976
Producent
Financial Times Prentice Hall
Kod ISBN
9780134495491
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także
Najbardziej aktualna książka o OpenGL Rozwiała wiele moich wątpliwości, które pozostały po przeczytaniu SuperBible. Jeśli zastanawiasz się nad ceną - zdecydowanie warto, niezależnie od tego, czy jesteś nowy w programowaniu graficznym, czy szukasz materiałów do nawiązywania kontaktu.
Arcydzieło To dokładnie ta książka, której potrzebowałem, żeby nauczyć się OpenGL i dobrze się bawić na zajęciach. Gorąco polecam ten produkt zarówno nowicjuszom, jak i doświadczonym użytkownikom.
Wyjątkowa książka Książka jest nietypowa. Autor przedstawia tematy w możliwie największym szczególe, co może być problematyczne dla początkujących. Trzeba dostosować swoje nawyki do stylu książki, ale wysoka wartość informacyjna zdecydowanie wynagradza dodatkowy trud.
Niezwykle niedoceniana Zdecydowanie lepsza od poprzedniej edycji. Jestem dopiero po pierwszym rozdziale, ale jeśli naprawdę chcesz nauczyć się OpenGL, to ta książka jest strzałem w dziesiątkę. Na początku może wydawać się ciężka do zrozumienia, ale krok po kroku objaśniają każdą funkcję.
Must-have dla każdego, kto zaczyna przygodę z OpenGL Początkowo próbowałem programować bez niego, szukając informacji w różnych miejscach, ale odkąd mam tę książkę, zaoszczędziłem mnóstwo czasu na poszukiwania.