logo

Przewodnik po Vulkanie: Oficjalna Książka Do Nauki Programowania Grafiki

4.43
z 7 ocen
Producent: Financial Times Prentice Hall | Kod producenta: 9780134464541 | Indeks: 813717
Autorzy
Graham Sellers, John Kessenich
Wydawnictwo
Financial Times Prentice Hall
Ilość stron
480
Język
Angielski
Dostępny
232.45 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 232.27 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
dodaj
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Odkryj nowoczesne API Vulkan dzięki naszemu przewodnikowi, który pomoże opanować programowanie grafiki 3D. Idealny dla programistów na każdym poziomie zaawansowania!
Opis
Przewodnik po Vulkanie to obowiązkowa pozycja dla każdego, kto pragnie poznać zaawansowaną technologię renderowania grafiki 3D. Książka została stworzona z myślą o programistach, którzy chcą zgłębić tajniki nowoczesnego API Vulkan. W ciągu 480 stron znajdziesz nie tylko podstawowe informacje na temat programowania grafiki, ale także szczegółowe instrukcje dotyczące shader programmingu oraz cross-platformowego rozwoju aplikacji graficznych. Dzięki jasnemu układowi treści, każdy rozdział przynosi nową wiedzę oraz praktyczne przykłady, które ułatwią naukę i zastosowanie Vulkan w projektach.
Książka nie tylko pokrywa podstawy Vulkan, ale także zagłębia się w bardziej skomplikowane zagadnienia, takie jak obsługa GPU, optymalizacja wydajności oraz współpraca Vulkan z OpenGL i GLSL. Autorzy, Graham Sellers i John Kessenich, dzięki swoim doświadczeniom z branży, dostarczają niezbędnych informacji, które będą przydatne nie tylko początkującym, ale także zaawansowanym programistom. Książka została wzbogacona o liczne przykłady kodu, które umożliwiają praktyczne zastosowanie omawianych koncepcji.
Odkryj potencjał Vulkan
Nasz przewodnik po Vulkanie pokaże Ci, jak wykorzystać sztukę programowania grafiki 3D, aby zrealizować swoje wizje. Krok po kroku przeprowadzimy Cię przez najważniejsze aspekty, które zbudują Twoje umiejętności w tym fascynującym obszarze.
Praktyczne zastosowanie
W książce znajdziesz praktyczne przykłady kodu oraz wskazówki, które pomogą Ci w zastosowaniach API Vulkan w Twoich projektach. Idealna dla zarówno początkujących, jak i zaawansowanych programistów.
Rozwój grafiki cross-platformowej
Oducz się także o cross-platformowym rozwoju aplikacji graficznych dzięki Vulkan. Dowiedz się, jak tworzyć efektywne rozwiązania, które mogą działać na różnych systemach operacyjnych bez problemów.
Przewodnik po Vulkanie to nie tylko teoria, ale również praktyczne wskazówki i strategie, dzięki którym każdy programista może stworzyć zaawansowane aplikacje graficzne. Niezależnie od tego, czy pracujesz nad grami komputerowymi, aplikacjami mobilnymi czy innymi projektami graficznymi, ta książka dostarczy Ci wiedzy i umiejętności koniecznych do maksymalizacji potencjału Vulkan. Dzięki licznym ilustracjom i przykładom kodu, zrozumienie zaawansowanych technik stanie się o wiele łatwiejsze, a Twoje projekty na pewno zyskają na jakości i wydajności.
Parametry
Autorzy
Graham Sellers, John Kessenich
Wydawnictwo
Financial Times Prentice Hall
Ilość stron
480
Język
Angielski
Waga
660 g
Opinie
4.43 /5
(ilość opini: 7)
5
6
4
0
3
0
2
0
1
1
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Opinie użytkowników
A..o
3 lip 2025 08:22

Doskonała książka, może nie na początek z Vulkanem Krótko mówiąc, książka doskonale wyjaśnia, jak działa API Vulkan. Zdecydowanie polecam każdemu, kto zamierza się z nim poważnie zapoznać. Dzięki tej książce zrozumiałem, co to jest RenderPass i jak go właściwie skonfigurować. Jedynym mankamentem jest to, że nie nadaje się jako pierwsza lektura o API.

M..t
19 mar 2025 03:54

Cenna wiedza To niezwykle wartościowa publikacja! Znalazłem w niej wiele informacji, które były mi potrzebne do pracy nad swoim projektem komputerowym. To naprawdę inspirujące dzieło.

D..a
21 sty 2025 04:24

Brak funkcjonalnych przykładów Nie ma żadnych przykładów kodu. Patrząc na repozytorium, wiadomo, że to problem od 2017 roku. Książka wydaje się zawierać jedynie fragmenty, co nie jest wystarczające dla osób uczących się tworzenia działających programów.

V..e
14 lis 2024 04:50

Zdecydowanie najlepsza Miałem trudności z znalezieniem dobrej książki o Vulkanie i zdecydowałem się na tę oficjalną. To najlepsza, jaką znalazłem. Vulkan jest trudny, a książka nie pozwoli ci zrozumieć wszystkiego za pierwszym razem, ale odpowiada na wiele pytań.

y..o
11 lis 2024 06:54

Świetna książka do nauki Vulkan Na początku kupiłem "Vulkan Cookbook", ale postanowiłem go zwrócić i wybrać ten tytuł. Książka ta znacznie lepiej nadaje się do nauki. Struktura i sposób wprowadzania nowych pojęć mają sens. Złe opinie często wynikają z trudności w uczeniu się Vulkan, co może być frustrujące. Mimo mniejszej liczby stron w porównaniu do "Vulkan Cookbook", ta książka zawiera dokładniejsze opisy. Cookbook niekoniecznie oferuje więcej treści, jest po prostu bardziej rozwlekła. W przeciwieństwie do cookbooka, tę książkę można przejrzeć od początku do końca, a wszystkie zagadnienia są spójne. Cookbook może być pomocny jako materiał referencyjny, ale w tej roli polecam wersję elektroniczną - umożliwia szybsze przeszukiwanie. Książka Vulkan świetnie sprawdza się w wersji papierowej. Doceniam, że zawiera wyjaśnienia dotyczące podstaw SPIR-V, pokazując, jak prosta logika GLSL przekłada się na SPIR-V od strony technicznej. Przestroga: znalazłem kilka błędów, więc zawsze warto sprawdzić dokumentację oficjalną. Podsumowując, to inwestycja, która się opłaca. Mimo zaledwie 300 stron, dostarcza solidnych podstaw do pracy z Vulkanem. Uważam, że warto sięgnąć po "Vulkan in 30 minutes" jako wstęp przez rozpoczęciem nauki Vulkan.

Pytania i odpowiedzi
Pliki do pobrania