Ruch w Grach: Międzynarodowa Konferencja MIG 2012
0.00 z 0 ocen
Producent: Springer | Kod producenta: 157 black & white illustrations, biograp |
Indeks: 710419
Dostępny
235.59 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
235.59 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
czw, 7 sie
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Eksploruj, jak nowoczesna technologia zmienia gry dzięki najnowszym badaniom z 5. Międzynarodowej Konferencji MIG 2012. Odkryj zdobyte doświadczenia w dziedzinie interakcji człowiek-komputer i grafiki komputerowej.
Opis
Ruch w Grach: Międzynarodowa Konferencja MIG 2012 jest dokumentacją z ważnej imprezy, która odbyła się w Rennes we Francji w dniach 15-17 listopada 2012 roku. Publikacja ta, wydana przez renomowanego wydawcę Springer, skupia się na kluczowych zagadnieniach związanych z przetwarzaniem obrazu, sztuczną inteligencją, modelowaniem i symulacją komputerową oraz interakcją człowiek-komputer. Książka oferuje szereg artykułów na temat najnowszych trendów oraz osiągnięć w tych obszarach, które z pewnością zainteresują badaczy, praktyków oraz studentów. Dzięki ogromnej różnorodności podejmowanych tematów, od programowania grafiki po rozpoznawanie wzorców, czy interfejsy użytkownika, publikacja ta jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy zajmują się tą dziedziną. W książce znajdują się także przykłady zastosowań technologii, które pokazują, jak innowacje w zakresie sztucznej inteligencji oraz przetwarzania obrazu mogą być wykorzystane w nowoczesnych grach oraz innych aplikacjach.
W książce Ruch w Grach: Międzynarodowa Konferencja MIG 2012, autorzy przedstawiają szereg ważnych badań, które analizują, jak technologie informatyczne ewoluują i wpłynęły na rozwój interakcji w grach komputerowych. Dzięki unikalnemu podejściu do prezentacji wyników badań, czytelnicy są w stanie zrozumieć praktyczne implikacje każdej z przedstawionych teorii oraz eksperymentów. Książka ta może być również pomocna dla programistów i projektantów gier, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie użytkowania nowych technologii i ich implementacji w grach. Natomiast dla studentów i badaczy, książka ta dostarcza solidnej bazy wiedzy oraz inspiracji do dalszych badań w dziedzinie informatyki i sztucznej inteligencji.
Nowoczesna technologia w grach
Ruch w Grach: MIG 2012 to kompendium wiedzy o tym, jak technologia kształtuje przyszłość gier. Odkryj, jakie innowacje zmieniają krajobraz gier wideo.
Interaktywność i sztuczna inteligencja
Dowiedz się, jak sztuczna inteligencja i interakcja człowiek-komputer wpływają na sposób, w jaki doświadczamy gier.
Praktyczne zastosowania wiedzy
Ruch w Grach dostarcza narzędzi i wiedzy potrzebnej do rozwijania kariery w branży gier, przedstawiając skuteczne rozwiązania i najlepsze praktyki.
Ruch w Grach: Międzynarodowa Konferencja MIG 2012 to również świetna okazja dla osób zastanawiających się nad rozwojem kariery w branży gier komputerowych. Publikacja ta porusza także aspekty etyczne zastosowania sztucznej inteligencji w grach oraz pomiaru efektywności interakcji użytkownika. Te ważne zagadnienia staną się kluczowe dla przyszłych twórców gier oraz badaczy, którzy poszukują nowych sposobów na rozwój produktów gier. Uczestnicy konferencji dzielili się również skutecznymi rozwiązaniami problemów, które napotykają twórcy gier, stąd w książce znajdują się liczne studia przypadków i rekomendacje najlepszych praktyk. Ruch w Grach przynosi ze sobą nie tylko wiedzę, ale także praktyczne narzędzia, które można zastosować w codziennej pracy w branży gier.
Parametry
Wydawnictwo
Springer
Język
Angielski
Ilość stron
396
Format
Paperback
Waga
544 gram
Opinie
0.00 /5 (ilość opini: 0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także