Tworzenie Gier z Qt - Przewodnik Programistyczny
4.00 z 3 ocen
Producent: Packt Pub Ltd |
Indeks: 762073
Dostępny
215.28 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni:
215.28 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
poproś o fakturę proforma
dodaj
do obserwowanych
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
koszt dostawy
wt, 12 sie
u Ciebie
u Ciebie
14 dni
na odstąpienie
na odstąpienie
Odkryj fascynujący świat tworzenia gier z książką "Tworzenie Gier z Qt". Idealna dla pasjonatów programowania gier, która wprowadza w techniki C++ i technologię Qt.
Opis
"Tworzenie Gier z Qt - Przewodnik Programistyczny" to kompleksowa książka stworzona z myślą o wszystkich entuzjastach programowania gier. Autorzy, Witold Wysota i Lorenz Haas, w przystępny sposób wprowadzają czytelników w świat tworzenia interaktywnych gier w oparciu o język C++ oraz framework Qt. Książka ta nie tylko wyjaśnia teoretyczne aspekty programowania obiektowego, ale także skupia się na praktycznych przykładach, które ułatwiają rozwój umiejętności programistycznych. Czy jesteś początkującym programistą, czy może chcesz poszerzyć swoją wiedzę? Ta publikacja z pewnością dostarczy Ci niezbędnych narzędzi, dzięki którym samodzielnie stworzysz własne gry. Przewodnik ten jest dedykowany głównie studentom, programistom i wszelkim pasjonatom, którzy pragną zgłębić tajniki tego procesu.
W kolejnych rozdziałach czytelnicy odkryją obszerne wyjaśnienia dotyczące programowania obiektowego, które stanowi fundament każdego profesjonalnego projektu w dziedzinie gier. Książka przedstawia zarówno podstawowe, jak i zaawansowane techniki związane z językiem C++, a także szczegółowe porady dotyczące korzystania z biblioteki Qt. Autorzy dzielą się swoimi doświadczeniami, oferując cenne wskazówki i techniki, które pomogą Ci w nauce i praktycznym zastosowaniu zdobytej wiedzy. Postaw na solidne fundamenty w programowaniu gier i naucz się, jak wykorzystać najnowsze narzędzia do tworzenia interakcji w grach.
Zanurz się w świat programowania gier
Z książką "Tworzenie Gier z Qt" poznasz tajniki programowania obiektowego oraz techniki wykorzystania języka C++ i biblioteki Qt do realizowania własnych projektów gier. Każdy rozdział to krok w stronę opanowania kluczowych umiejętności potrzebnych w branży gier.
Praktyczne przykłady i zastosowania
Autorzy dostarczają liczne przykłady i ćwiczenia, które pozwolą Ci na praktyczne zastosowanie teorii w codziennej pracy nad projektami. Dzięki temu w prosty sposób nauczysz się, jak rozwiązywać typowe problemy, z którymi mogą się spotkać twórcy gier.
Wiedza, która otwiera drzwi do kariery
Książka "Tworzenie Gier z Qt" to nie tylko doskonały wstęp do programowania gier, ale także cenny atut w Twoim CV. Ucząc się podstaw programowania w C++ oraz zdobywając umiejętności związane z rozwojem gier w Qt, stajesz się bardziej wartościowym specjalistą na dynamicznie rozwijającym się rynku. Dołącz do grona twórców gier!
Dzięki "Tworzeniu Gier z Qt - Przewodnik Programistyczny" zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci zrozumieć proces powstawania gier, od etapu planowania, przez kodowanie, aż po testowanie i optymalizację. Książka koncentruje się nie tylko na aspektach technicznych, ale również na kreatywnych elementach procesu tworzenia gier. Poznasz różne typy gier oraz ich mechaniki, a także dowiesz się, jak wprowadzić elementy grywalizacji. Sięgnij po tę publikację i wejdź w świat twórców gier, gdzie kreatywność i technologia idą w parze, pracując nad unikalnymi projektami gier, które mogą zachwycić nie tylko Ciebie, ale także całą społeczność graczy.
Parametry
Wydawca
Packt Pub Ltd
Rodzaj opakowania
Miękka okładka
Liczba stron
512
Data publikacji
31 stycznia 2016
Kod ISBN
9781782168874
Pytania i odpowiedzi
Brak pytań i odpowiedzi
Pliki do pobrania
Zobacz także
Rewelacyjna książka Fakt, że jest przystępna i informacyjna, czyni ją wyjątkową.
Przydatna lektura dla programistów GUI Część dotycząca zastosowania QGraphicsScene i QGraphicsView była dla mnie bardzo pouczająca. Niestety, nie dotarłem do kolejnych rozdziałów, więc nie mogę powiedzieć nic więcej o całej książce.
Są lepsze pozycje na rynku Choć treść książki wydaje się być poprawna, sposób przedstawienia tematu wygląda na pośpieszny i niekompletny; rozdziały dotyczące szachów były jedynym interesującym fragmentem.