logo

Tworzenie Znaczenia: Jak Sukcesywnie Działać na Doświadczenie Klientów

4.20
z 5 ocen
Producent: New Riders | Kod producenta: Illustrations | Indeks: 705514
Producent
New Riders
Wydanie
1
Numer ISBN
9780321552341
Liczba stron
160
Dostępny
163.12 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 163.12 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
dodaj
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Poznaj kluczowe strategie budowania znaczącego doświadczenia klienta. W książce 'Tworzenie Znaczenia' autorzy dzielą się sprawdzonymi metodami, które przyciągają klientów i zwiększają lojalność. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto interesuje się marketingiem i chcą zbudować silną markę.
Opis
'Tworzenie Znaczenia: Jak Sukcesywnie Działać na Doświadczenie Klientów' to książka autorstwa Steve'a Dillera, Nathana Shedroff i Darrela Rhei, która stanowi doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich osób związanych z biznesem, marketingiem oraz obsługą klienta. Publikacja, wydana w serii Voices That Matter, odsłania przed czytelnikami kluczowe strategie, które pomagają w budowaniu prawdziwie znaczących relacji z klientami. Autorzy prezentują różnorodne podejścia i pomysły, które umożliwiają firmom wyróżnienie się na tle konkurencji poprzez tworzenie wartościowych i niezapomnianych doświadczeń. Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak wykorzystać psychologię zakupów, aby lepiej zrozumieć potrzeby klientów i skutecznie na nie odpowiadać. Książka zawiera także liczne przykłady najlepszych praktyk z różnych branż, które z powodzeniem wprowadziły te zasady w życie, co czyni ją nieocenionym źródłem wiedzy zarówno dla właścicieli firm, jak i ich pracowników.
Celem pisarzy jest nie tylko dostarczenie wiedzy teoretycznej, ale także praktycznych narzędzi, które można zastosować w codziennej pracy. Książka omawia m.in. sposoby na budowanie marki, które opierają się na emocjonalnym zaangażowaniu klienta. W erze cyfrowej, gdzie konkurencja jest ogromna, kluczem do sukcesu jest stworzenie unikalnego doświadczenia, które wpisałoby się w pamięć klienta. Tworząc wartościowe interakcje i efektywnie komunikując się z klientem, możemy zwiększyć jego lojalność oraz zachęcić do powrotu. Autorzy zachęcają także do analizy i zrozumienia tzw.
Zrozum swoją publiczność
Zrozumienie potrzeb klientów to klucz do sukcesu. Książka podpowiada, jak przeprowadzać badania rynku, aby lepiej zrozumieć oczekiwania i preferencje twoich odbiorców.
Twórz emocjonalne połączenia
Marki, które odnoszą sukces, to te, które potrafią nawiązać emocjonalną więź z klientami. Dzięki praktycznym wskazówkom w tej książce nauczysz się, jak budować takie relacje.
Implementuj skuteczne strategie marketingowe
Czy nie wiesz, jak wprowadzić w życie zdobytą wiedzę? Książka oferuje praktyczne kroki oraz case studies, które pomogą zaadaptować skuteczne strategie w Twoim biznesie.
customer journey
Parametry
Producent
New Riders
Wydanie
1
Numer ISBN
9780321552341
Liczba stron
160
Waga
216 g
Język
angielski
Opinie
4.20 /5
(ilość opini: 5)
5
2
4
2
3
1
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Opinie użytkowników
C..a
16 paź 2024 06:48

Wyjątkowa pozycja To niezwykła książka napisana przez doświadczonych specjalistów. Gorąco polecam dla tych, którzy chcą zgłębić rzeczywiste wartości klientów.

R..r
5 lip 2024 17:08

Ciekawa, ale ma kilka mankamentów Książka podejmuje ważne zagadnienia, lecz nieco zawodzi narracją. Wymaga poprawy edytorskiej oraz graficznej.

A..n
31 maj 2024 17:49

Niezbyt ciekawa Nie do końca spełniła moje oczekiwania.

J..a
5 kwi 2024 09:09

Intrygujące koncepcje dla firm Znalazłem w tej publikacji sporo użytecznych koncepcji dotyczących innowacji w gospodarce doświadczeń. Szybka i przyjemna lektura.

R..y
18 lut 2024 15:31

Cenne informacje Książka dostarcza ciekawych informacji na temat tworzenia wartościowych doświadczeń związanych z markami, co może być przydatne dla projektantów produktów.

Pytania i odpowiedzi
Pliki do pobrania