logo

Zarządzanie Kryzysowe w Turystyce: Teoria, Praktyka, Perspektywy

0.00
z 0 ocen
Producent: Springer VS | Indeks: 704816
Wydanie
1. Aufl. 2018
Liczba stron
200
Język
niemiecki
Waga
245g
Dostępny
198.16 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 198.16 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
dodaj
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Odkryj tajniki zarządzania kryzysowego w turystyce. Nasza książka to kompendium wiedzy na temat skutecznej komunikacji w trudnych sytuacjach. Idealna dla studentów i profesjonalistów w branży turystycznej.
Opis
Książka „Zarządzanie Kryzysowe w Turystyce: Teoria, Praktyka, Perspektywy” jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszelkich osób związanych z branżą turystyczną oraz studentów kierunków związanych z komunikacją i zarządzaniem. Autorzy książki szczegółowo omawiają podstawowe zasady komunikacji kryzysowej, prezentując nie tylko teorię, ale również praktyczne przykłady działań w sytuacjach kryzysowych. Współczesny świat turystyki stawia przed organizacjami wyzwania związane z nagłymi kryzysami, które mogą wpłynąć na reputację i wyniki finansowe. Ta publikacja oferuje narzędzia i strategie potrzebne do skutecznego zarządzania kryzysami oraz minimalizowania ich negatywnego wpływu.
W kolejnych rozdziałach książka zagłębia się w różnorodne aspekty zarządzania kryzysowego, począwszy od analizy konkretnych przypadków, poprzez strategie komunikacyjne, aż po rolę mediów społecznościowych w kształtowaniu opinii publicznej podczas kryzysów. Autorzy przytaczają także przykłady skutecznych interwencji kryzysowych, które pozwoliły organizacjom wyjść obronną ręką z trudnych sytuacji. Dzięki licznym ćwiczeniom i studiom przypadków, czytelnik ma szansę na przyswojenie wiedzy, która może być wykorzystana w praktyce.
Skuteczne zarządzanie kryzysowe
Odkryj, jak odpowiednio przygotować organizację na różnorodne kryzysy oraz jakie działania wdrożyć w pierwszych godzinach kryzysu.
Rola mediów w kryzysie
Jak media społecznościowe mogą wpływać na przebieg kryzysu? Dowiedz się, jak zarządzać informacjami w czasie rzeczywistym.
W przypadku kryzysu - co dalej?
Przedstawienie strategii odbudowy reputacji oraz długofalowych działań wspierających rozwój po przejściu trudnych sytuacji.
Książka „Zarządzanie Kryzysowe w Turystyce” to nie tylko teoretyczna analiza problemu, ale także przewodnik po praktycznych rozwiązaniach adaptowanych do specyfiki branży turystycznej. Niezależnie od tego, czy jesteś profesjonalistą w dziedzinie zarządzania, wykładowcą czy studentem, ta publikacja dostarczy Ci cennych informacji i inspiracji do działania. Kluczowe zagadnienia takie jak prewencja kryzysowa, reakcja w czasie kryzysu oraz odbudowa wizerunku po kryzysie zostaną dokładnie opisane, wzbogacone o rekomendacje oraz praktyczne wskazówki.
Parametry
Wydanie
1. Aufl. 2018
Liczba stron
200
Język
niemiecki
Waga
245g
Producent
Springer VS
Opinie
0.00 /5
(ilość opini: 0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi
Pliki do pobrania