logo

Książka Kucharska OpenGL 4 - Tworzenie Grafiki 3D w C++

3.30
z 10 ocen
Producent: Packt Publishing | Indeks: 756777
Liczba stron
472
Wydanie
Trzecia edycja
Język
Angielski
Waga
1.777 lbs
Dostępny
167.29 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 167.29 zł
Liczba sztuk:
z 30 sztuk
dodaj
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Odkryj tajniki OpenGL 4.6 oraz GLSL 4.6 w nowoczesnych technikach tworzenia realistycznych 3D efektów graficznych w C++. Idealna dla programistów i pasjonatów grafiki komputerowej.
Opis
Książka Kucharska OpenGL 4 to doskonałe źródło wiedzy dla wszystkich, którzy pragną zgłębić tajniki tworzenia realistycznych grafik 3D. W nowej, trzeciej edycji tej popularnej pozycji, autor David Wolff zabiera nas w świat najnowszych technologii, które ułatwiają osiąganie efektów graficznych na najwyższym poziomie. Zawiera przystępne wprowadzenie do OpenGL 4.6 oraz języka GLSL 4.6, w połączeniu z językiem C++17, co daje Czytelnikom możliwość pracy z profesjonalnymi narzędziami stosowanymi w przemyśle gier i animacji. Książka ta jest niezbędna dla programistów, artystów komputerowych oraz wszystkich pasjonatów, którzy chcą wzbogacić swoje umiejętności i zrealizować ambitne projekty graficzne.
W niniejszej książce znajdziesz mnóstwo praktycznych przykładów, które krok po kroku poprowadzą Cię przez różnorodne techniki shaderów. Przeanalizujesz dogłębnie działanie shadersów i poznasz ich potencjał operujący w realnym środowisku 3D. Doskonalenie umiejętności korzystania z GLSL oraz praktyczne porady zawarte w książce pomogą Ci w realizacji spektakularnych projektów graficznych, które nie tylko zachwycą Ciebie, ale również Twoich odbiorców oraz klientów. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy zaawansowanym programistą, materiały zawarte w tej pozycji pomogą Ci odkryć pełne możliwości OpenGL i graficznych technik shaderów.
Zanurz się w świat 3D!
Naucz się tworzyć oszałamiające efekty wizualne w grafice 3D, odkrywając techniki shaderów przy użyciu OpenGL i GLSL.
Praktyczne przykłady krok po kroku
Książka oferuje praktyczne instrukcje oraz przykłady do realizacji projektów graficznych, które zachwycą każdego.
Dla pasjonatów i profesjonalistów
Idealna dla każdego, od początkujących po zaawansowanych programistów, którzy chcą zgłębić tajniki grafiki komputerowej i zadbać o rozwój swoich umiejętności.
Oprócz teorii, książka oferuje również praktyczne instrukcje wykonania różnorodnych efektów graficznych. Po przestudiowaniu poszczególnych rozdziałów, samodzielnie stworzysz nie tylko wysokiej jakości grafiki, ale także zrozumiesz, jak wprowadza się nowoczesne techniki programistyczne do codziennej pracy przy tworzeniu gier i aplikacji. To wyjątkowe podejście do nauki sprawia, że publikacja jest idealnym materiałem dla studentów informatyki oraz profesjonalnych programistów, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi standardami w świecie grafiki komputerowej.
Parametry
Liczba stron
472
Wydanie
Trzecia edycja
Język
Angielski
Waga
1.777 lbs
Autor
David Wolff
Wydawca
Packt Publishing
Opinie
3.30 /5
(ilość opini: 10)
5
2
4
5
3
0
2
0
1
3
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Opinie użytkowników
ま..坊
26 sty 2025 23:38

Nie działające przykłady Choć przykładowe kody są dostępne na GitHubie, mając problem z ich uruchomieniem. Po próbie budowy przez Cmake okazało się, że brakuje glow.lib, a obecna biblioteka glfw3.lib nie działa. Osoby potrafiące uruchomić te przykłady, chętnie to wyjaśnię.

p..m
13 sty 2025 21:21

Świetna zawartość Książka jest pełna cennych informacji, ale warto pamiętać, że wydawnictwo Packt drukuje tylko w odcieniach szarości. Jako że jest to książka graficzna, niektóre ilustracje, które mają na celu pomóc w nauce programowania shaderów, wyglądają na zdjęciach zbyt słabo, by je rozpoznać. Lepiej od razu ściągnąć załącznik w formie elektronicznej.

H..n
23 lis 2024 13:40

Dobre, ale z pewnymi wadami Pomimo dobrego contentu, jakość druku pozostawia wiele do życzenia. Dokupiłem tę książkę w nadziei na świetne materiały edukacyjne, ale przydałoby się zdecydowanie lepsze wykonanie, zwłaszcza jeśli chodzi o jakość obrazków i czytelność treści.

T..e
1 lis 2024 03:14

Doskonałe źródło do nauki OpenGL/GLSL Jestem naprawdę zadowolony z tej książki, ponieważ stanowi naprawdę cenną pomoc. Już kilka pierwszych rozdziałów pomogło mi zaktualizować mój kod OpenGL. Mimo że książka skupia się głównie na GLSL, daje również solidne podstawy dla osób, które już znają OpenGL i interesują się, jak współdziała z GLSL. Chciałbym jedynie zobaczyć więcej szczegółów na temat shaderów SPIR-V, ponieważ to był jeden z głównych powodów zakupu tej książki.

p..m
15 paź 2024 00:03

Interesująca pozycja Książka ma świetne treści, ale warto pamiętać, że wydawnictwo Packt drukuje jedynie w szaro-skalach. To nie jest najlepsze dla książek graficznych, gdzie szczegóły wizualne są kluczowe, dlatego polecam pobranie dodatku, jeśli chcecie ćwiczyć programowanie shaderów!

Pytania i odpowiedzi
Pliki do pobrania