logo

Perspektywy Konfucjańskie: Uczenie się i Samotransformacja

0.00
z 0 ocen
Producent: Springer | Kod producenta: 9783030400804 | Indeks: 725007
Typ
Książka
Wydawca
Springer
Język
angielski
Waga
0.649 pounds
Dostępny
460.46 zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 460.46 zł
Liczba sztuk:
z 10 sztuk
dodaj
do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Książka "Perspektywy Konfucjańskie: Uczenie się i Samotransformacja" zgłębia filozoficzne podejście do edukacji w kontekście myśli konfucjańskiej i jej wpływu na współczesne dyskusje edukacyjne.
Opis
Książka "Perspektywy Konfucjańskie: Uczenie się i Samotransformacja" to niezwykle istotna lektura dla każdego, kto pragnie zrozumieć znaczenie konfucjańskiej filozofii edukacji w kontekście globalnych i międzykulturowych dyskursów. Autorzy, będący ekspertami w dziedzinie najnowszych teorii edukacyjnych, przybliżają czytelnikom koncepcje związane z samotransformacją oraz rolą edukacji w budowaniu osobistej tożsamości. Dzięki wnikliwej analizie oraz szerokiemu przeglądowi badawczemu, książka ukazuje, jak tradycje myślowe Wschodu mogą dialogować z zachodnimi podejściami do nauczania i uczenia się.
Jednym z kluczowych tematów poruszanych w książce jest idea przekształcania siebie poprzez naukę na podstawie helsinkowej myśli konfucjańskiej. Autorzy – zarówno praktycy, jak i teoretycy – podkreślają, że nauka nie jest jedynie przekazywaniem wiedzy, ale procesem, w którym uczący się nieustannie odkrywa swoje wewnętrzne potencjały. Konfucjańska filozofia zakłada, że każdy człowiek ma zdolność do rozwoju osobistego oraz społecznego, poprzez refleksję nad sobą i oferuje konkretne narzędzia, które wspierają ten proces. Książka zbiera różnorodne perspektywy, ukazując, w jaki sposób różnice kulturowe i filozoficzne mogą zostać zharmonizowane w edukacyjnym dialogu.
Punkty Zwrotne w Edukacji
Zanurz się w odkrycia na temat kluczowych zjawisk wpływających na edukację, które ukazują, jak konfucjańska myśl może pomóc w budowaniu bardziej empatycznego i zrównoważonego podejścia do nauczania i uczenia się.
Wzajemne Uczenie się
Odkryj, jak procesy samotransformacji zapoczątkowane w kontekście edukacji mogą wzbogacić nasze zrozumienie różnorodnych tradycji i perspektyw, które współczesna edukacja może zintegrować.
Filozofia i Praktyka Edukacyjna
Dowiedz się, jak teoria i praktyka współczesnej edukacji odnajdują swoje korzenia w filozofii oraz jak mogą być zastosowane w różnych kontekstach, aby wspierać rozwój jednostki w społeczeństwie.
Czytając "Perspektywy Konfucjańskie: Uczenie się i Samotransformacja", stanie się również jasne, że myślenie konfucjańskie nie tylko wpływa na jednostkę, ale również kształtuje społeczności i kultury. Zawarte w książce badania pokazują, iż niezależnie od kontekstu, wartości takie jak humanizm, uczenie się oraz współpraca są uniwersalne i mogą przyczynić się do efektywnej transformacji systemów edukacyjnych. Autorzy zachęcają do refleksji nad tym, jak współczesne praktyki edukacyjne mogą być wzbogacone o elementy myśli konfucjańskiej, co jest nie tylko aktualne, ale również niezbędne w dobie globalizacji i różnorodności kulturowej.
Parametry
Typ
Książka
Wydawca
Springer
Język
angielski
Waga
0.649 pounds
Liczba stron
201
Data publikacji
2021-05-19
Opinie
0.00 /5
(ilość opini: 0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi
Pliki do pobrania